2017. máj 31.

Életmódváltás - 3. nap

írta: FitRea
Életmódváltás - 3. nap

Na jó… ma olyan sikeresen megírtam a bejegyzést, hogy aztán elveszett. Most újra meg kell fogalmaznom, amit két órán át gyártottam. Imádom a blogolást, mostanában szórakozik velem ez a felület…

Valahol ott kezdtem az elmélkedést, hogy soha nem sikerül már betartanom azt az előírást, ami kiszabtam magamnak. Pedig az én kezemben lenne a döntés. Tegnap ugyanis a vacsora saláta helyett rakott karfiolt ettem. Ami még nem lett volna gond, mivel tornáztam is. De aztán később ismét ehetnékem támadt, aminek köszönhetően még megettem egy almás rétest meg egy szénhidrátcsökkentett, de bolti epres-rebarbarás rudat, és kicsi csokit. Viszont azt az érdekes dolgot figyeltem meg, hogy ezen kajálás után mégis laposabb a hasam, mint reggel ébredést követően. Pedig azt hihetnénk, hogy hat-hét óra alvás, meg nyolc-tíz óra nem evés után nem puffad az ember, aztán meg mégis?

Mint említettem már, az edzés is lement, remek volt kardió-fókuszos gyakorlatokat végezni 32 fokban, egy tetőtéri szobában. Olyan volt, mintha egy szaunában ugráltam volna. Szerintem így érezheti magát a csirke is, mikor párolódik az edényben… :D Volt egy olyan gondolatom, hogy kimegyek az udvarra, de aztán elvetettem ezt az ötletet, mert a szomszédok láttak volna, és nem szeretem, ha valaki nézi, hogyan és mit csinálok, meg a tűző napon sem lett volna sokkal jobb.

De letudtam az edzést, és ahogy írtam, még meg is toldottam, a hétfői kihagyottak közül egyet még megcsináltam. Fokozatosan, felosztva, váltogatva csináltam kardiót és erősítő gyakorlatsorokat. A legvégére hagytam a FolkZónát, amiből kispóroltam a szüneteket, két okból kifolyólag. Egyrészt minél rövidebben akartam csinálni, másrészt teszteltem, hogy megállás nélkül meg tudok-e csinálni 20 percet. És igen, megcsináltam. Ezért is gondolkodtam el azon, hogy ha ez sikerül, akkor egy laza 4-5 kilométeres távot is simán le tudnék kocogni. Csak hát az a baj, hogy nincs olyan hely, ahol szívesen futnék. Beton mindenhol, legfeljebb az utcánk végén folyó Kis-Rába partján tudnék futni, de ott meg megesznek a rovarok. Meg futnék, ha jönne velem valaki, de nincs senki, aki ezt bevállalná. Most viszont az az ötlet jutott eszembe, hogy megvárom, míg lemegy a nyár, és vele a forróság, aztán ősszel nekiállok futni. Addig meg úgyis lesz tekerés bőven.

Letudva az edzést, nekiálltam még gofrit is sütni. Végre egyszer csak magamnak süthettem, a drága családom azt mondta, kis adag legyen, mivel anyukám épp hozott haza péksütit. Így aztán egy adag tésztát kikevertem, és megsütöttem, de mivel 3,5 sütésnyi gofri lett, nekem meg csak egy kellett, az is ma reggelre, így maradt egy kevés, amit megkóstolhattak. Úgyhogy mindenki elégedett volt, egy-egy szelet jutott mindenkinek, aki kért. Viszont az alapanyagok menet közben fogynak el nálam mostanában, így meg kellett toldanom egy kicsit, és aztán a toldó anyag is elfogyott. De nem gond, épp polcürítésben vagyok, ugyanis szinte minden lisztemben van kb. 2 dkg, ami magában semmire nem jó, viszont a továbbiakban csak a CH csökkentett péksütemény lisztet szeretném venni, mert az mindenre jó. Így aztán fogyogatnak a polcról a zacskók.

Mutatom a gorfim receptjét:

  • 60 g Szafi Reform Csökkentett Szénhidrát tartalmú kenyér és péksütemény liszt
  • 20 g Szafi Reform Nyújtható Paleo Édes Lisztkeverék
  • 40 g Xilit + 1 cs. vaníliás nyírfacukor
  • 15 g folyékony kókuszolaj 
  • 3 db M-es tojás
  • 80 g víz

20170531_080841-01.jpeg

Mindent kikevertem géppel, a sütőt kikentem kókuszolajjal, pár percig pihentettem a masszát, és utána kedvem szerint sütöttem egy darabig. Nem mértem az időt, mikor úgy láttam, hogy kellően megsült, és színe is van, kivettem. 3 teljes sütőnyi gofri lett, plusz egy fél, ami kb. 2 szív alakú gofriszeletet tett még ki. Tökéletes irodai reggeli lett, eperlekvárral isteni finom, érdemes kipróbálni. Egyébként az eredeti receptben csak a péksütis liszt van, 80 grammnyi. 

Ma pedig a lisztfogyasztás miatt lehet, hogy pizzás csigákat sütök, mivel a paleo sós nyújtható lisztből még van, pedig talán ebből használtam el a legtöbbet, mert ebből bőven sütöttem csigákat, kifliket. Ha elkészül, holnap hozok hozzá receptet is.

A mai edzés fogalmam sincs, hogy mi lesz, mert este elfelejtettem ránézni a táblázatra, de van egy olyan érzésem, hogy hát-popsi minikombók jönnek. Megint. Vagy ha nem ma, akkor a következő napok egyikén, mert emlékeim szerint még jutott belőle az utolsó hétre is. Aztán végre búcsút intek nekik is egy kis időre biztosan.

Ellentétben az edzéssel, a mai menümet tudom:

  • Reggeli: 4 szelet gofri, Nyírfacukor szamóca lekvár, cukormentes capuccino
  • Ebéd: Rakott sajtos karfiol – tegnapi maradék
  • Uzsonna: Szafi tejbegríz, cukormentes csokival
  • Vacsora: Cottage cheese, saláta – de most már tényleg. :D

 Ezek a mai tervek, talán mindent leírtam, amit eredetileg is akartam, ha mégsem, akkor majd írom holnap.

További szép nyári napot kívánok!

Szólj hozzá