2015. dec 28.

Ha elmúlik karácsony

írta: FitRea
Ha elmúlik karácsony

Kedves Olvasóim!

andi_1.jpgHa elmúlik karácsony, minden visszaáll a normális kerékvágásba. Végre nincs óránkénti kajaáramlat, édesség, stb. Mint írtam nektek az ünnepek előtt, nem kell feltétlenül össze-vissza enni, nekem például nem is esne jól. Végigszenvedtem ezen a téren az ünnepet. A Szenteste elment, nagymamám a szokásos menüvel várt, göngyölt pulyka, franciasaláta. Ez még oké is volt. Pár szelet sütivel kísértem, és ennyi. Karácsony napján anyukám főzte az ebédet, egy kis húsleves megszokott módon csak sárgarépával, és mellé egy szelet sajtos sült csirkemell franciasalival. A következő nap aztán még diétásabbra sikerült, mert párom családjához kellett menni ebédre. Sajnos a lassan 2 év alatt sem sikerült megtanulniuk, hogy én a csirkemellen kívül nem eszek meg más húst... Szóval volt húsleves, aztán választhattam a csülök meg a sült oldalas között.. Úgyhogy 2 kanál rizs mellé ettem egy kb. 3x3 cm nagyságú sült húst, és ezzel bevégeztetett. Meg persze néhány süti. 2 napig vacsorát nem is ettem, pedig karácsony napján keresztszüleimnél is jártunk, és vacsorára vártak minket, mindenki evett is rajtam kívül, de én már a kajára gondolni sem tudtam. Jól megvoltam vacsi nélkül is. Aztán tegnap páromék rokonaihoz utaztunk, ahol persze miért is ne, sült kolbász meg hurka volt vacsorára, amit fél 5-kor kiraktak elém. Hát mondanom sem kell... rohadtul nem voltam éhes, mert 2-kor ebédeztünk, meg nem is eszem meg ezeket, úgyhogy megint csak örültem és még rá is tettek egy lapáttal, amikor elkezdték mondani, hogy soha nem eszek semmit, fénnyel táplálkozok, stb. stb. Úgy felbosszantottak, hogy egész éjjel 2-ig jobb volt nem hozzám szólni. Mert ugye ha végre főznének olyat, amit megeszek, akkor ennék... De ezentúl nem megyek én sehova, ahol kajálni kell náluk.. Majd én megfőzök aztán kész.

Ennyit az evésről. Amúgy meg tegnap reggel ráálltam a mérlegre és megtörtént a karácsonyi csoda. Két hete 67 kiló voltam, gondoltam pár kiló biztos feljött. És tegnap 65 kilót mutatott a mérleg. Háromszor rá kellett állnom, hogy biztos jól láttam-e. Úgyhogy 2 hét alatt vagy még többet fogytam és karácsonykor ráhíztam párat és így lettem 65 vagy fogalmam sincs, de ezt csinálja bárki utánam! :D

Ajándékok terén végre megkaptam az edzőcuccomat, annyira tetszik, hogy legszívesebben le sem venném. Bár nem meglepetés volt, de ennek örültem a legjobban minden közül. Talán még egy dolognak örültem volna, de olyat meg nem kaptam. Szóval reggel fel is vettem ezt a ruhát, készültek remek ugrós képek is, mint látjátok. És hogy ne maradjon el az edzés, délután neki is álltam és kb. 1 órát edzettem a szentesti vacsora előtt. Másnap aztán volt izomlázam rendesen. Viszont 25-én kihagytam az edzést, és csak másnap pótoltam. De a lábazást akkor is hagytam, nem volt hozzá energiám. Gondoltam majd vasárnap megcsinálom, de mivel jól felhúztak, akkor is hagytam az egészet.

Ma aztán délben felkeltünk és nagy ebéd volt, egy kis zacskós leves, egy szelet gesztenyés süti meg 2 pogácsa. Nem találtam semmi kedvemre valót. Viszont délután fogok edzeni, a DVD-ről lesz a comb-popsi piramis és kardió, és a havi tervben pedig a következő:

Szólj hozzá