2017. aug 22.

Nyári beszámoló

írta: FitRea
Nyári beszámoló

Sziasztok!

Az elmúlt időszakban – gondolom észrevettétek – eltűntem. Még a nyaralás előtt írtam, hogy nem leszek egy hétig, aztán mégis úgy döntöttem, hogy időzítve megosztok veletek több receptet is, mivel sok dolgot vittem magammal a Balatonra. Ígértem, hogy a sűrű programok után jelentkezem egy beszámolóval, de annyira fáradt voltam, hogy nem volt kedvem írni. A hétvége fáradalmai nem is hétfőn, hanem inkább szerda környékén kezdtek kiütközni. Aztán eltelt még egy hétvége is, és ami most jön, megint sűrű lesz, mert egyszerre három helyen is leszek. Meg tanulok addig még osztódni… :D

Szóval először a Balatonról. Balatonmáriafürdőn voltunk a PortA/B panziójában, ahol az árban volt a reggelink és egy egyórás hajóút. Ébredés után, általában 9 körül reggeliztünk, ami általában müzli, kalács, lekvár, narancslé és kávé változtatott sorrendű egyvelege volt. Az ebédet mindig ott ettük, ahol jártunk, egy nap ettem hekket, egy nap lángost, aztán gyrost, mentás zöldborsó levest császármorzsával, szendvicset, stb.  A vacsora pedig jó darabig a Szafis termékek választékából állt, talán keddig tartott ki, szerdára kellett venni valamit. Összességében nem vittem azért túlzásba az össze-vissza evést, de lehetett volna jobb is.

Csütörtök délután hazaértünk, koszos holmi a mosásba, tiszta cucc a másik csomagba, és vártuk a másnapi indulást Egerbe. Hogy milyen kalandos módon indult az utunk, azt most nem írom le, de kabaréba illő jelenetek zajlottak le másfél órában. Aztán elindultunk, dugó, baleset, és délután 4 órára sikerült elérnünk a várhoz. A program elég sűrű volt, de élveztük, a hagyományőrző felszereléseket pedig hol szerettük, hol nem – időjárástól függött. A vendéglátóink nem voltak szűkmarkúak, péntek eset pincepörköltet kaptunk, másnap ebédre chilis babot, ami inkább babos bolognai szósz volt, vacsira tört krumpit csirkecombbal (!) és vasárnap honvédkáposztát – csülökkel jó savanyú káposztával. Aki ezeket szereti, nem éhezett, aki nem annak meg ott volt a vásárolható langalló, kürtös kalács, stb. A városban nem sok időnk volt sétálgatni, így szombat este megéhezve kinéztünk, de fél 10-kor már  zárt a pizzéria, ahova beültünk volna, így maradt a McDonald’s… csirkefalatokkal, hasábburgonyával. Vasárnap éjjel értünk haza, másnap kezdődött a munka. Mint írtam, elfáradtunk, így azt határoztam, hogy még azt a hetet kihagyom az edzésből és diétából, aztán rájöttem, hogy nagyon el fogok csúszni, ha a héten elkezdem és aztán 3 nap után megint abba kell hagynom, így mindenestül elnapoltam, és úgy döntöttem, hogy az augusztus a pihenésé lesz, így senki nem fog megrémülni, hogy túl le vagyok fogyva. Úgyhogy szeptember első hetével kezdem az edzést, ez szept. 4-et jelent, és onnan folytatom a diétát is. Azóta egyébként nagyon sok pékárut és édességet eszek, úgyhogy lesz megint miről leszokni, mire arra kerül a sor.

A hétvégén, már csütörtök estétől Szombathelyen leszek táborban, és egyben a karneválon, emiatt is kellett még tolnom az edzést. Szombaton aztán piknikezni megyünk… csülkös-babos káposztát enni… nekem meg hozzák majd a jó kis hazai káposztás tésztát.. Szóval egyszerre karneválozok, táborozok és piknikezek is, de talán sikerül mindent jól időzíteni.

Mivel a sok program miatt nem sütök-főzök, így most bejegyzés sem lesz szeptemberig, utána már jövök újra rendszeresen. Élvezzétek még ki a nyár utolsó két hetét, pihenjetek és találkozunk szeptemberben!

Szólj hozzá