2017. máj 30.

Életmódváltás - 2.nap

írta: FitRea
Életmódváltás - 2.nap

Kedves Olvasóim!

A tegnapi nap nem sikerült teljesen tökéletesre, ugyanis az uzsonna gyümölcs helyett végül almás rétest ettem, meg ugyan cukormentest, de csokit is fogyasztottam. Ráadásul megint felpuffasztott valami, ami miatt nem igazán ment az edzés, így most csúszásban vagyok, megint indulhat a pótlás, hogy vasárnapig végezzek vele. A puffadást jelen esetben nem tudom, mi okozta, mivel ebédre egy minimális adag párolt karfiol-brokkolit ettem hússal, és már vasárnap is ez volt az ebédem, amikor nem volt vele gond. Meg korábban sem szokott ilyen lenni, így aztán a reggeli sok cukormentes kekszre gyanakodom, de igazából nem tudom megmondani a kiváltó okot.

A mai menüm a következő volt:

  • Reggeli: Dr. Oetker Vitalis málnás Zabkása, cukormentes cappucino
  • Ebéd: Sajtos rakott karfiol - hús nélkül, párolt rizzsel
  • Uzsonna: Alma
  • Vacsora: Cottage cheese, salátakeverék

Igen, tudom, hogy a bolti előregyártott zabkásákban van cukor, de egyszer kipróbáltam, nem halok bele, reggelre még belefér. Egyébként a legújabb kedvencem a lekváros zabkása, főleg eperlekvárral, ezért is várom már, hogy sok epret szedhessek és befőzhessem, de ezt is halasztanom kell. A föld tulajdonosa azt mondta telefonban, hogy másfél hetet várna még, ha lekvárhoz kell a gyümölcs, így én hallgatok rá, és nem most szombaton megyek gyűjteni, hanem majd csak a következő szombaton. Helyette viszont elmegyünk kirándulni, ha az idő is kegyes lesz hozzánk.

Az edzést csak halogattam, mert emlékeim szerint basic kardió lett volna, aztán este ránéztem a programra és jól megszivattam magam, ugyanis kiderült, hogy ma van a basic kardió és alsótest basic, tegnap meg hasizom-gyakorlatok lettek volna. Meg hát a hasfájás is hátráltatott. De sebaj, meglesz, napokra szétbontva a tegnapi 4 videót megcsinálom. Sőt, mivel ma kar extra volt, ami csak 3 perc, így még egy másikat is betettem mellé, minél kevésbe csússzon el az egész. Jó kis kardió-fókuszos, hasizomerősítős edzés kerekedett belőle, amit másfél óra leforgása alatt le is tudtam.

Aztán nekiálltam gorfit sütni, mert ígértem a kiscsaládnak gofrit, mivel anyukám Erdélyből hozott áfonyalekvárt. Úgyhogy ők megkapták a normális gofrit, cukorral, liszttel, én meg megsütöttem magamnak holnap reggelire a szénhidrát-szegény, Szafis verziót, amire Nyírfacukor eperlekvárt teszek. Már alig várom. 

Szólj hozzá