2017. máj 26.

Gyors, mini mikrós pizza

írta: FitRea
Gyors, mini mikrós pizza

Kedves Olvasóim!

Szerda délután végül csak rávettem magam az edzésre, és egyből sokat akartam letudni, így nem az aznapi sorozatot tudtam le, hanem a keddit, megtoldva a hétfőiekkel. Aztán tegnap megcsináltam a tegnapra írtakat, és ezek mellé még kettő videót azokból, amik mára lettek volna. Keményebbet nem bírtam volna, így inkább a jövőbeliekből csináltam, a kihagyottakból pedig hagytam mára. Számításaim szerint így legkésőbb vasárnapig, de inkább szombat estig végzek a heti előírással, és már csak egy hét marad az edzéstervből.

Emellett próbáltam visszafogni magam kajálás terén, ami valamit javult a hét második felére, de nem lett tökéletes. Sajnos délutánonként nassoltam minden nap. Ezen az edzés javított valamit, de lehetett volna jobb is. Vacsorára egyik nap sem lett saláta, mivel sütni támadt kedvem. Így szerda este gyors mini mikrós pizzát sütöttem, amihez hoztam a receptet is.

  • 20170524_192519-01-02.jpeg1 ek túró
  • 2 ek Szafi Reform Péksütemény lisztkeverék
  • 1 tojás
  • só, oregánó

Ezeket kikevertem és egy jénai tál tetejére borítottam, ahol a teljes tálon szétterítettem. Szépen megemelkedett a sütés alatt. 2,5 perc mikrózás után kiborítottam, átfordítottam és megkentem vékonyan paradicsompürével, tettem rá sonkát és light sajtot, majd újabb 2,5 percig mikróztam. Finom, pizza ízű lett, és rendkívül gyorsan elkészült.

Tipp: A túró helyett lehet cottage cheese, de célszerű az apróbb szemű túrót választani, azt egyszerűbb kikeverni.

Tegnap este pedig kipróbáltam Szafi egy új receptjét, és nagyon jól sikerült, úgyhogy elhatároztam, hogy innentől csak a Péksütis lisztkeveréket veszem, mivel jól működik, árban ugyanott van, mint a többi fajta és lehet belőle sósat és édeset is sütni. És már van kilós kiszerelésben is, ami talán valamivel jobban megéri. Folytatás a következő posztban. :)

Szólj hozzá