2017. aug 01.

Cukkinilángos 2.0 - videó!

írta: FitRea
Cukkinilángos 2.0 - videó!

Sziasztok!

A héten megint csak ritkán fogok jönni, mert nem nagyon van időm, illetve új dolgokat sem készítek a héten. Csak a hét vége felé lesz új recept. Tegnap zsemlét sütöttem, aztán lefagyasztottam, 6 darab, amit viszek le a Balatonra a hétvégén. Aztán sütök ma pizzás croissant, 8 darabot, szintén megy fagyasztásra, és jön majd a nyaralásra. Aztán mivel ebbe tojásfehérje kell, a sárgáját elhasználom kakaós csigába. És még készítek pirított kenyeret, rétest és muffint, az újdonságoknak hozom majd a receptjét. A hétvégén egyébként a cukkini-hegyekből sütöttem lángost, és fel is vettem. Igaz, hogy kicsit remegős lett, mert siettem, nem fértem el, meg minden bajom volt, de felvettem, feltettem, úgyhogy elérhető youtuben. De ennek ellenére megosztom itt is a receptemet, kicsit módosítottam a régin, csökkentettem a szénhidráttartalmát és szuper könnyű nyári vacsora lett belőle.

cukkinis-langos.jpg

  • 55 dkg cukkini nagy lyukú reszelőn lereszelve
  • 4 tojás
  • 4 dkg zabliszt
  • 4 dkg tk tönkölybúzaliszt
  • 1 ek Szafi Reform Ch csökkentő rostkeverék
  • snidling, fokhagyma, só, bors

Ezeket összekevertem, egy sütőpapíros tepsibe kanalaztam, kb 10 cm-es lapokat formáztam, 200 fokos sütőben alsó-felső programon sütöttem 10 percig, majd megfordítottam a lapokat, és további 4-5 percig sütöttem. Fokhagymás tejföllel tálaltam.

És mivel olyan jó ez a cukkini, és nagymamámnál nő, mint a gomba, így a mai ebéd is cukkini lett, rakott, kevés rizzsel, szokásos tejszínes-sajtos öntettel és pici grillfűszerrel. Én a rizst páromra hagyom, nekem csak a zöldség kell belőle. Ez lesz a mai és holnapi ebéd és a mai vacsorám is. Illetve ma elkészítem a kenyeret, hogy pizzás kétszersültet gyártsak majd belőle. Lehet, hogy nem is kenyér lesz, hanem inkább kiflik, és szép kis karikákat vágok majd.

Az edzés megy, szerencsére a nagy meleg nem kifogás, nincs is elmaradásom, leküzdöm az egészet. Most, hogy a házban nincs kettőnkön kívül más, le tudok menni a nappaliba, így a szaunát közben kihagyom, de persze a kinti 40 fokokban az alsó szinten sincs éppen hideg. Tegnap elég laza edzés volt, 10 perc karidó, aztán kar-popsi erősítés, és hát és felsőtest edzés, 30-40 perc alatt kész is voltam. A mai szintén nem lesz hosszú, egy felsőtest edzés, és két fitball, 40 percbe simán bele fog férni, ami nem is baj, mert ma csak 5 óra után tudom majd elkezdeni. De megcsinálom, aztán vacsi, és utána fogok csak kenyeret sütögetni. Jelentkezem, amint lesz új recept. Igyekszem mindent frissen megmutatni, mert a jövő héten szabadságon leszek, így a blog is szabadságra megy majd.

Szép hetet kívánok!

Szólj hozzá