2017. máj 16.

Guacamole gyorsan, egyszerűen - videó!

írta: FitRea
Guacamole gyorsan, egyszerűen - videó!

Sziasztok!

20170515_171713-01.jpeg

Ugyan nem terveztem ezt a videót, de tegnap nagyon ráértem, így ismét rendező-operatőr szerepet vállaltam az avokádókrém kikeverése mellett. Ennek köszönhetően elkészült a legújabb kisvideóm, most a guacamole-krém elkészítését mutatom be. Ez sem tökéletes, de amíg csak telefonnal tudok ilyen felvételeket készíteni, a minősége addig sajnos nem lesz jobb, de igyekszem.

A diétáról röviden... Elkezdődött az utolsó hét, már mindenki azt mondja, hogy nagyon vékony vagyok, a nagyszüleim aggódnak is, nehogy lefogyjak. Páromon is látok változást, sőt más is, úgyhogy tuti hatásos, annak ellenére, hogy kicsi csalás lett benne. Ugyanis a hétvégi ballagási nap után vasárnap este is ettünk valamit, aztán hétfőn nem bírtuk tovább és megbontottunk egy tábla csokit, amiből naponta egy csíkot ettünk, így ma fogyott el. Plusz egyik nap pudingot is kellett ennünk, különben megromlott volna, és kár lett volna érte. :) De nagyvonalakban követjük a diétát, az ebéd és a vacsora a leírás szerint készül, kivéve ha olyan zöldség van, amit párocskám nem hajlandó megenni. Mint például vasárnap a hal mellé készített zöldspárga. Semmi extra íze nem volt, de ő az első falatot is majdnem kiköpte. Nem vagyunk egyformák. De hogy valaki még a répát se egye meg... Na olyankor mond csődöt a tudásom, mert akkor nem tudom, mit adhatnék neki. Nekem általában az a menekülő útvonal. Hát a lényeg az, hogy nála ez szombat délben véget ér, én meg még kaja terén próbálom betartani a vasárnapot is, legfeljebb valami nasi lesz még benne, mert kirándulni megyünk.

Edzés terén minden rendben, hétvégén befejeztem a kimaradt dolgokat, tegnap elkezdtem a heti programot, most épp győzködöm magam a napi edzés megkezdésére. Megyek is, mert még a végén elfogy a lelkesedésem. :D Ja és ebből sem szeretnék eltolódást, pont a szombati kirándulás miatt, ugyanis tudom, hogy aznap elég lesz a séta, nem akarok majd este tornászni, mikor hullafáradtan hazaérünk. Így az aznapra tervezett pár videót is a hétre próbálom sűríteni, tegnap már egyet megcsináltam, még egy maradt. 

Nem tudom mikor jövök ismét, lehet, hogy csak a hétvégén egy kis képes élménybeszámolóval. Kitartást a hétre és mindenkinek további szép nyárias hetet kívánok!

Szólj hozzá