2017. máj 13.

Diétás összefoglaló és Új logó

írta: FitRea
Diétás összefoglaló és Új logó

Sziasztok!

A héten már a diéta második hete telik le, és kijelenthetem, hogy tartjuk magunkat elég jól, egyetlen nap volt, a péntek, ami csalónap lett, mivel ballagási ebédre voltunk hivatalosak. Tehát az egész úgy nézett ki, hogy a reggelinket megettük, aztán ebédre göngyölt csirkét ettem, leszedve róla a prézlit, illetve párolt zöldséges köretet kértem mellé, valamint ettem a savanyúságból. Aztán uzsonna helyett pár szelet süti volt, és vacsira, ha már úgyis elrontottuk a dolgot, egy kis Cinniminis-t ettem tejjel, mert már napok óta azt kívántam. Plusz később 3 szelet pizzás abonettet, házi körözöttel és pulykamellsonkával. De ma visszaálltunk, és még páromnak péntek estig, nekem szombat estig fog tartani a diéta. Rajtam látványos, páromon látom, ő nem annyira. De persze én mozgok mellette, ő meg nem, csak amíg eltekerünk munkába, meg onnan haza. Ez napi 20 perc. 

A tornával megint volt elmaradásom, de ma pótoltam, összességében jól állok azzal is, és már csak három hét maradt hátra a tavaszi programból. Utána már tervezgetem a jövőbeli edzéseket, de arról majd akkor.

A mostani újdonságról. Megkértem húgomat, hogy tervezzen nekem egy logót, ami el is készült, ezentúl ezzel fogom "vízjelezni" a fotóimat, illetve itt is láthatjátok. Rajta van minden, ami az életem része, a sport, az egészség, és az egész életstílus, amit a blogomon is képviselek. Most megmutatom nektek ezt a képet, és oldalt is láthatjátok, de a régit is meghagyom, emlékbe.

nesze.png

És a héten elindult a youtube-csatornám is, hamarosan készülnek rá a videók, ha gondoljátok, kövessetek ott is, bár ide is fel fogom tölteni a kész műveket.

Szólj hozzá