2018. feb 05.

Sikertelenség

írta: FitRea
Sikertelenség

Kedves Mindenki!

A januári nagy felindulást ellustulás követte. Kb. 3 napig tartott a lelkesedés, aztán olyan izomlázam lett, hogy öt napig mozogni is alig tudtam, így abbahagytam. Ráadásul a kajálás sem jött be annyira, nem bírtam magam rávenni a zöldségekre, főleg nem vacsorák alkalmával. Próbáltam némiképp visszafogni magam, de nem igazán sikerült. Így ide sem jöttem fel heti rendszerességgel, mert nem volt miről írni. Most ismét nagy elhatározás történt, rendeltem táplálékkiegészítőket is, lesz Pyruvatom és HCA-m, meg van még L-Carnitinem és BCAA italporom, ennyi minden csak segít majd. Amint megérkezik, elkezdem Béres Alexandra 21 napos diétáját is, és hozzá a napi 20 perc edzéseket.

Rájöttem egyébként, hogy magam okoztam a meghátrálást. Hiszen visszarázódni az edzések világába nem úgy kell, hogy kapásból a legdurvább edzésprogrammal kezdem, ráadásul még erőltetem is, hogy legyen csak 40 perc. Mindig elhatározom, hogy elég lesz egyenlőre napi 20 perc, aztán csak erőltetem, hogy nem elég ennyi, még, még, még kell. Most komolyan elhatároztam, hogy csak 20 percek lesznek, Péntek Enikővel, diétával és tápkiegekkel. Ha ez nem hat, akkor semmi.

Hétvégén belenéztem a tükörbe és olyan fenekem van már, hogy rossz ránézni. Ezen kell a legtöbbet dolgoznom. Sajnos a gének nem hazudtolják meg magukat, két nagyanyámtól „szuper” géneket örököltem, így ha nem mozgok és nem figyelek a kajára, ez lesz a végeredménye. Mától egyébként már komolyan veszem az ügyet, mostantól lightosabb kaják lesznek, főként a vacsira ügyelek, aztán hétfőtől kezdem a komoly diétát és után visszatérek a Szafis ételek világába is, mert vele tényleg lehet fogyni koplalás nélkül is.

Hétvégén ráadásul  versenybe szállok egy CH csökkentett, cukormentes, cukkinis brownieval is, remélem elnyeri majd a zsűri tetszését. Erről is írok majd.

Kitartást kívánok a hétre, fogok jelentkezni hamarosan!

Szólj hozzá