2017. máj 03.

Diétás összegző

írta: FitRea
Diétás összegző

Sziasztok!

Kicsit eltűntem, mert mostanában nem történik semmi érdekes. A hosszú hétvége zárásaként hétfőn – ha már úgyis hónap eleje volt – elkezdtük párommal a 21 napos diétát. Ma vagyunk a harmadik napon. Az első nap nem volt gond, mindent szó nélkül megevett. Tegnap a vacsorára készült saláta viszont nagyon keservesen fogyott el a húshiány miatt. A mai menü egész jó volt, bár aki nem szereti a zöldségeket, annak ez is kínzás lehet, mivel zöldségleves volt ebédre. Vacsorára viszont készül a csirke, ami a holnapi ebédhez is kell. A spenótot viszont nem tudom, mivel pótoljuk majd. Nekem semmi problémám nincs, szó nélkül tűröm a megszorításokat, és én mutatom a példát, hogyan kell betartani a dolgokat. Annyit csaltunk viszont, hogy a kávét nem hagytuk el, párom napi 2-3 kávét iszik, én napi egy capuccinot, de szigorúan cukormentes változatban. Otthon egyébként eszembe szokott jutni a csoki, meg a Szafis péksütik, de aztán túlteszem magam rajta. Most abból állnak a napok, hogy munkából hazaérve gyorsan megcsinálom az aznapi vacsit és a másnapi ebédet, esetleg még a reggelit is, aztán torna, és vége a napnak.

Viszont lesznek majd zökkenők ebben a három hétben, mert minden hétvégén van valami. Most szombaton, azaz a 6. napon párom nem lesz otthon, de állófogadás vagy mi lesz, és ott ennie kell majd. A csirkemáj helyett javasoltam, hogy keressen csirkemellet, vagy csirkehúst, hát kíváncsian várom, hogy oldja majd meg. Aztán a 12. napon, amikor pulykamell lenne sárgaborsópürével, ballagási ebédre vagyunk hivatalosak. A kedvenc napom, a legjobb kaja a 21 nap alatt, és én nem ehetek belőle… Na mindegy, bízom benne, hogy a család tudja, hogy egyébként is csak csirkét eszek, és akkor megoldjuk valami natúr husival. És csak hogy ne legyen teljes a diétánk, a 20. napon pedig kirándulni megyünk, szervezett buszos kirándulásra, ahol muszáj ebédre is beülni. Na ott lesz az, hogy én viszem a kis elemózsiám, mivel borda, vagy mi lesz a rendelt kaja, én meg azt tuti nem eszem meg. Nem a diéta miatt, hanem úgy egyébként. Szóval nekem kb. teljes lesz a 21 napos diétám, páromnak itt-ott hézagok lesznek, vagy a 20. napnál fel fogja adni – ha addig bírja. De én segítek neki betartani, úgyhogy muszáj lesz végigcsinálnia. És ha kész leszünk, ott lapul a fiókomban egy tábla smarties-os milka, amit be fogunk nyomni, az az én ösztönzőm. Eldugtam, hogy ne lássam, de ott van, sőt páromnál is van pár csokink, amit direkt ott hagytunk a lakásukban, hogy ne együnk annyit egyszerre.

MÁS:

Most először rendeltem Aliexpressről, kicsit félve, hogy elveszik az éterben a csomag, és az egyébként olcsó áru, iszonyú drágává válik, és pénzkidobás lesz. DE! Az ígért 60 nap helyett 18 nap alatt megérkezett a küldemény, sértetlenül, minden benne volt, és minden tökéletesen olyan, amilyet a képeken kinéztem. Karkötőket hozattam, amik itthon iszonyú drágák, viszont Aliexpresszel harmadannyiért 6 darabot is vettem. Nyilván a gyöngyök nem ezüstök, de elméletileg – és a jelzés szerint is – maga a lánc ezüst. Egyet kap anyukám Anyák napjára, egy szülinapi ajándék lesz, a többi pedig a húgomé és az enyém. Szóval ezzel az eladóval teljesen elégedett vagyok. Legközelebb táskát fogok rendelni, ruhát nem merek, nehogy rossz mérete legyen. De most spórolok, mert a hétvégén barátnőmmel shoppingolni voltunk, az egész napot Sopronban töltöttük, boltról boltra jártunk és bevásároltunk. A H&M-ben szuper akciók voltak, kevesebb, mint feléért vettem egy farmerruhát, illetve más boltokban egy topot, egy pólót, egy rövidnacit, és a legfontosabb, hogy szereztem egy új sportmelltartót, mert már nagyon kellett egy csere a régi mellé. Míg az mosásban volt, szenvedés volt az edzés, de most van váltás. És színben is megy a cuccaimhoz.

Hát ennyit mára, a múltkori receptvideóm még mindig nincs kész, ha sikerül összevágni, mutatom majd nektek.

Kitartást a hétre, valószínűleg hétvégén jelentkezem újra!

 

Szólj hozzá