2017. már 31.

Mikrós süti

írta: FitRea
Mikrós süti

Kedves Olvasóim!

Holnap elérkezünk áprilishoz, és ez azt jelenti, hogy már csak bő másfél hét van hátra az általam hirdetett játékból. Viszont egyetlen jelentkező volt csak, aki ráadásul már több kommentet is hagyott nekem, amit nagyra értékelek, mert így tudom, hogy tényleg van, aki követi a blogomat. Nem akarom elkiabálni, mert még tényleg van egy kis idő jelentkezni, de nagyon úgy néz ki, hogy ez az illető fog nyerni, és mivel ilyen lelkes volt, még azt is meggondolom, hogy "csak" annyi legyen-e a csomagjában, amit eredetileg terveztem. Ezt még végiggondolom, de ha csak ennyi marad az aktivitás, akkor igazából nincs értelme tovább húzni a dolgot, lehet, hogy előbb fogom lezárni is az egészet.

Tegnap egyébként már olyan jól éreztem magam, hogy besétáltam a város közepére, ami tőlünk kb. 2 kilóméter, és ha már ott jártam, bevásároltam, mert a hétvégén sütni akarok, és most épp olyat, ami süteménylisztet igényel. Az meg még nem volt itthon. Ráadásul a negyedannyi édesítőm is a végét járja, így édesítő is kellett. Úgyhogy bementem a bioboltunkba, és vettem egy fél kilós süteménylisztet, meg egy fél kilós Szafi márkás negyedannyi édesítőt. Most letesztelem, hogy a DiaWellness édesítőhöz képest más-e valamiben. Aztán lehet, hogy a nagy séta során jól kiszúrtam magammal, mert tegnap már nem nagyon köhögtem, most meg majd' megfulladok, de kellett már valami mozgás. Szörnyen érzem magam a napi sport nélkül. De holnaptól visszatérek, pótolok, aztán hétfőn nagyüzemben megy újra minden.

Délután hazaérve végül sürgősen kellett ennem valami édeset, mert már napok óta bolyongtam a házban édességért, de kedvem nem volt sütni, így hát nem igazán találtam a szekrényben ehető dolgot. Tegnap megelégeltem, és sütöttem egy gyors, 5 perces mikrós sütit, plusz kikevertem hozzá egy fél csomag csokipudingot. 

  • 30 g Szafi süteményliszt
  • 1 tojás
  • 50 g zsírszegény túró (nem volt krémes, csak annyira, amennyire egy fagyasztóból kiolvasztott túró az lehet)

mikrossuti.jpgEzeket gyorsan összekevertem és beletettem egy műanyag tálba, amit 2 percig mikróztam, kivettem, megnéztem aztán még kétszer egy percre visszatettem. Ráöntöttem a csokipudingot és kész volt az édesség, amit megettem még a vacsora előtt. Csak egy gyors fotó készült, nem éreztem magam túl kreatívnak, úgyhogy nem lett a legszebb, de maga a süti sem épp dekoratív. Mivel olyan mohó voltam, meg is fájdult a gyomrom tőle, fél este nem tudtam, hogyan mozduljak, annyira fájt, de szerencsére elmúlt a tévénézés közben.

És mindezek előtt vagy közben vacsorára megbízást kaptam anyukámtól, hogy készítsek még a múltkori cukkinis zsemléből. Cukkini volt itthon, viszont abba CH Csökkentő liszt való, az meg épp kifogyott. Gondoltam egy kis sütőliszttel helyettesítem. Ja és ráadásul dupla adagból terveztük az egészet. Na hát persze miért is sikerült volna olyan jól, mint először... Nagyon folyós lett. Tettem még bele egy csomó zablisztet, aztán mikor már kezdtem feladni, eszembe jutott, hogy van útifűmaghéjam, azt is tettem bele, hogy legyen ami felszívja a folyadékot. Valamelyest szilárdabb lett, de zsemleként szétment volna laposra, ezért egy tepsibe öntöttük, és megsütöttük egyedi kenyérlángosként. :D Lefotóztam, mert egyébként tök jó lett, sőt mindenkinek ízlett, még az én drága kritikus édesapámnak is, csak ette és ette esti filmnézés közben. Nem is tudom, maradt-e még mára. Majd hozok róla képet, meg leírom, mit tettem bele, jövő héten ezzel a recepttel indítjuk a hetet. 

Szép hétvégét kívánok Nektek, jó időt ígérnek, menjetek a szabadba ha tehetitek! :)

Szólj hozzá