2017. már 27.

Szénhidrátcsökkentett kókuszkocka

írta: FitRea
Szénhidrátcsökkentett kókuszkocka

Kedves Olvasóim!

A héten be tudom hozni a lemaradást receptek terén, ugyanis a kis torokfájásomból mandulagyulladás lett, ami magával hozta a magas lázat, így a hétvégét végigszenvedtem többnyire ágyban fekve, és csak ma tudtam dokihoz is menni, így a hétre szabadságot javasolt. És mivel igencsak köhögök, náthás vagyok, meg erőm sincs - bár most lázasnak nem érzem magam - a kedvem sem megfelelő ahhoz, hogy a konyhában tegyek-vegyek és sütögessek. Szóval a hét lightos lesz sütés tekintetében, és bejegyzés tekintetében is, mivel nem fogok tudni semmit sem csinálni. A heti edzés teljességgel kilőve, már csütörtök óta nem tudtam tornászni, de tegnap még menni is alig bírtam, vagy csak megállni a két lábamon is nehezemre esett. Meglátom, mennyire változik az állapotom, mert még 5 napot végigfeküdni nem bírok ám, nekem az nehezemre esik. Csak akkor tudok feküdni az ágyban, ha közben alszok. Ha már felébredek, akkor minden bajom van fekve. Ráadásul most volt alkalmam páromtól elhozni a régi súlyzóit, úgyhogy - képzeljétek - bekeményítek. Végre nem egy-egy kilókkal játszadozok, hanem már 2-2 kilós súlyzókkal fogok edzeni. Juhúúú :D

Egyébként elég visszafogott étkezéseim voltak az elmúlt 2-3 napban, mert annyira fájt a torkom, hogy nehezemre esett nyelni, ha meg darabos volt valami, az még jobban fájt. Úgyhogy hús-párolt zöldség kombót ettem két napig, meg szombaton tejbegríz kellett (a rendes verzió cukorral, mert az volt csak kéznél), de mást szinte nem is ettem, tegnap vacsorára már egyáltalán nem kértem semmit, csak teát ittam.

20170318_192023-01.jpegViszont a múltkor még sütögettem, és szénhidrátcsökkentett kókuszkockát készítettem, mihez hoztam a receptet:

  • 32 g Szafi Fitt CH csökkentő lisztkeverék
  • 5 db M-es tojás
  • édesítő (negyedannyi édesítőt tettem bele, de fogalmam sincs már, hogy mennyit, kóstolni kell)
  • csipet só 
  • 1 tk. méz

Elkészítés:
A tojásokat az édesítővel, a mézzel és a sóval felvertem, majd belekevertem a lisztet. A tésztát egy 20*20 cm-es szilikon formába öntöttem és előmelegített sütőben, alsó-felső programon, 175 fokon 20 percig sütöttem.

A csokihoz 35 g Szafi Fitt gluténmentes csokipudingot kikeevertem édesítővel és 280 g vízzel. A hozzávalókat hidegen csomómentesre keverjük. Hígnak tűnik, de nem kell főzni, forralni, csak picit állnia kell és besűrűsödik. Kb. 20 kockám lett, és mivel sok pudingot felvett a piskóta, ezért kókusz is elég sok kellett, elfogyott egy 100 g-os csomag, én meg azt hittem, majd épp csak fogy belőle valami.

*Javaslat: a pudinghoz tegyetek édesítőt, ha a család édesszájú, mert étcsokis, és nálunk megint csak ez volt a probléma, holott a piskóta elég édes volt, és szerintem teljesen jól ellensúlyozta egyik a másikat.

És ne feledkezzetek meg a játékról sem, ugyanis eddig csak egy jelentkező volt és már közeleg a határidő!

A játékszabályok:

1. Hagyj egy kommentet bármely bejegyzésem alatt!

2. Maradj elérhető, arra az esetre, ha nyernél!

A nyeremény: egy kis édességcsomag Szafi termékeiből a Húsvéti sütésekhez!

Határidő: 2017. április 9. vasárnap 24:00

Sorsolás: 2017. április 10. hétfő 21:00

Hajrá, sok sikert és szép hetet kívánok Nektek, a héten valamikor még jelentkezem, van tartalékban még egy zsemlereceptem! :)

Szólj hozzá