2017. sze 04.

Új kezdet - Itt az Ősz!

írta: FitRea
Új kezdet - Itt az Ősz!

Ahogy két hete ígértem, itt vagyok – újult erővel, újult kilókkal.. :D Nem mértem magam, de tutira felszedtem valamennyit, amíg nem edzettem. Most viszont ismét a kemény edzés és diéta világába lépek, mert télen még nehezebb – állítólag – karbantartani magunkat. Bár nekem erről persze más a véleményem, aki régóta követ, tudhatja, mit gondolok a karácsonyi „zabálásról” is. De ez még messze van, most a jelenről és a közeli jövőről írok nektek.

Pontosan egy hónapja mentem el nyaralni, és ott szakadt meg a 8 hónapos kitartás, mert szükségem volt pihenőre, mások szerint meg egy kis hízásra, mert túl vékony vagyok már. Annyiszor hallottam az elmúlt hetekben ezt a mondatot, hogy már kezdett nagyon elegem lenni belőle, ki is buktam egyszer, aztán felhasználtam azt a gondolatot, amit a szombathelyi kollégiumi táborban hallottam egy előadás során, és így szól: „Na és akkor mi van?” A kérdés lényege, hogy nem számít, más mit gondol, nem kell mással foglalkozni, ami nekem jó, az a jó. Meg persze az sem tetszett régen senkinek, hogy volt rajtam plusz 10 kiló. Akkor az nem volt jó, most az nem jó, hogy sikerült leadnom. De már megtaláltam a piszkálódás magyarázatát: irigyek. Mindenki, aki azzal zaklat, hogy vékony vagyok, az csak azért zaklat, mert irigykedik arra, hogy nekem sikerült, amit ők el sem kezdenek mindenféle kifogásokkal. Állandó téma anyukám és nagyanyám között is a fogyókúra, meg hogy ki, hogy és miért nem tudja elkezdeni és csinálni, én meg megvonom a vállam és nem folyok bele a beszélgetésbe, mert ők más világban nőttek fel, máshogy nevelték őket, és úgysem fogadják el, amit én mondok. Pedig már-már szakértője vagyok az egészséges fogyásnak. Szóval akár tetszik, akár nem, én mától ismét visszatérek a júliusban szünetre ment életmódomba, a pékárut félreteszem, a csokit minimumra csökkentem és az edzés is jön újra. Ami ezt még jobban elősegíti, az Péntek Enikő új edzésterve, hiszen hála neki, ma megérkezett az új ingyenes 3 havi edzésterv, basic és max verzió a youtube videókra, így könnyedén tudom ott folytatni, ahol abbahagytam. Lehet, hogy szenvedni fogok, de megcsinálom, és nyugodtan fogok sütit enni majd a karácsonyi vacsoraasztalnál.

Persze nem is annyira a fogyás a cél, inkább csak a szép izmok kifejlesztésén dolgozom. Ezért nem lesz annyira minimális az étkezés, inkább minőségibb lesz, és nem fogom magam édesség-elvonóra sem száműzni, mert úgysem tudnám betartani, de visszafogottabban fogom kezelni az ügyet.

Amit most másként szeretnék majd csinálni mint eddig, az a Szafis holmik készítése. Nagyon sok megbontott, és lassan már egy éve polcon álló lisztkeverékem van, amiknek el kéne tűnnie. A terv az, hogy ezeket elsütöm-főzöm, és nem fogok újat vásárolni, mert a pénztárca nem bír ennyi kiadást. A nyáron nagyon sok program volt, amit fizetni kellett, így az ősszel kicsit összehúzzuk a „gatyamadzagot”.  Na persze ez nem jelenti, hogy teljesen kizárom az étrendből a megszeretett Szafit, csak kicsit visszaveszek a költekezésből. Még van Free kenyérlisztem, és nokedli lisztem, illetve kétféle zabpudingom, a Reformból pedig kókuszkrémem, péksüti lisztem, Ch csökkentő rostkeverékem, halfűszerem. Illetve ezek mellett másfél csomag teljes kiőrlésű tönkölybúzaliszt is vár a sorára, ebből pogácsát fogok készíteni. És amikor ez mind lefogyott, akkor nem vásárolok össze-vissza, most már nagyjából tudom, mit szeretek, és mi volt, ami nem jött be. A péksüti liszt örök kedvenc lesz, mert abból bármi kihozható, illetve a reform muffinliszt az, ami nagyon finom. Reggelire pedig a csokis vagy epres zabpudingot fogom venni. Édesítőnek a negyedannyi a nyerő, drága, de kitart, és mivel nem eszek annyi édességet, nem fog gyorsan elfogyni sem. Tésztaételeket nagyon ritkán fogyasztok, de ha mégis arra adnám a fejem, akkor veszek majd egy csomag tk. durum tésztát, vagy valami extra jót, amit bioboltokban lehet kapni.

Kicsit cikáznak a gondolataim, de visszatérnék az első mondatokhoz. Azzal, hogy az augusztust evéssel töltöttem, nem csak az alakomnak ártottam, hanem a szervezetemnek is. Érzem magamon, hogy nem vagyok jól, tele van az arcom pattanásokkal, vagy hozzá hasonló kinövésekkel, amiket hiába kezelek körömvirággal, aloe verával vagy pattanáselleni szerekkel, vagy el sem tűnnek, vagy a helyükbe kettő másik jön. Ezt én az egészségtelen étkezésre fogom, most majd kiderül, hogy valóban az volt-e a ludas.

A mai menüm pedig zárásként:

Reggeli: La Festa vaníliás Cappucino
Ebéd: 2 ek. főtt rizs, egy szelet tejszínes-sajtos csirkemell
Uzsonna: 2-3 db őszibarack
Vacsora: Danon Activia epres joghurt, sajt,1 db  alma

Kiegésztő: 10 g Málna BCAA 6 dl vízzel edzés előtt-közben-után 

A héten még jövök, sütni is fogok, úgyhogy recept is lesz. Szép hetet kívánok mindenkinek!

Szólj hozzá