2017. feb 22.

Kreatív "pizza"

írta: FitRea
Kreatív "pizza"

Kedves Olvasóim!

Tegnap írtam délelőtt, hogy majd sütni akarok pizzát a héten. Hát tegnap este jött el a pillanat, amikor úgy döntöttem, hogy nekem pizza kell. Mire anyukám közölte, hogy nincs semmi, amit rátehetnék. Az első kétségbeesés után, és miután kiborultam, hogy márpedig nekem pizza lesz a vacsim, kimentem a hűtőhöz, és körülnéztem. Hát tényleg nem volt sok alapanyag, de abból dolgozunk amink van alapon kiszedtem egy natúr joghurtot, Eisberg salátakeveréket, sajtot, Sajtos Füstlit, és úgy határoztam, hogy ebből egy remek diétás pizza kerekedik.

Aztán jött a második probléma. Azt gondoltam, hogy van otthon elég Szafi Szénhidrátcsökkentő lisztem, amiből az egész pizzának állnia kéne. Hát nem volt. De mivel csak fél adagot gyártottam, így a 9 dkg lisztből kb. 5 volt ez, a maradékot pedig sós nyújtható lisztkeverékkel pótoltam. Aztán szögletesre nyújtottam a tésztát, és fele fokhagymás joghurt alapot kapott, felét pedig ketchuppal kentem le, mert húgom is kért belőle. Felvágtam egy vöröshagymát, 2 db virslit amiket rátettem a teljes pizzára, a joghurtos részre került egy kis sali és az egészet teleraktam sajttal. Kettőnknek pont elég volt, és még egy kisebb szelet maradt nekem ma reggelire is. Úgyhogy a mai reggelim pizza volt, forró csokival.

pizza.pngA pizza receptje a következő:

  • 50 g Szafi Fitt Szénhidrátcsökkentő liszt + 40 g Paleo sós nyújtható lisztkeverék
  • 3 tojás
  • fél tk. szódabikarbóna 
  • fél tk. só 
  • fèl tk. Szafi Fitt fokhagyma por 
  • fél tk. oregánó 
  • fél tk. bazsalikom 
  • 40 g tejszín 
  • 20 g olvasztott Szafi Fitt kókuszzsír 
  • 105 ml víz

Összekevertem a száraz alapanyagokat, hozzáadtam minden egyebet, és összegyúrtam. 5 perc pihentetés után kisodortam, tepsibe raktam, és 200 fokon légkeveréssel 10 percig sütöttem, majd rápakoltam a feltéteket, és még 15-20 percig sült 180 fokon. Egy darab, kb. 32-36 cm-es pizza jön ki ebből a mennyiségből. Képet töltök fel, ha hazaértem. 

Az edzés... Tegnap megint elért a "nincs kedvem, nincs erőm" érzés, aztán 10 perc fetrengés és nyöszörgés után gyorsan átöltöztem. És sikerült tesómat is rábeszélnem egy kis edzésre, így már vasárnap végignyomta velem a 25 perces FolkZónát + 10 perc úszógumi-eltüntető hasizom-erősítőt, és tegnap megint csatlakozott egy kis comb-popsi edzésre. Talán még ma is jön. Úgyhogy most jókat szórakozunk edzés közben, de csináljuk. És jövő héttől érvénybe léptetem a bővítést, és kitoldom a 30 perces LiveZóna edzést valamivel, hogy a hatékonyságát növeljük.
És ismét eltelt egy hét, így újra mérések következnek, remélem látható lesz centiben is az, amit én látni vélek magamon. Ha nem, akkor még komolyabban fogok diétázni és edzeni. Holnap ismét jövök, addig is szép napot, szebbet, mint ami nálunk van. :)

 

Szólj hozzá