2017. feb 14.

Valentin-napi sütőtökös turmix

írta: FitRea
Valentin-napi sütőtökös turmix

Kedves Olvasóim!

20170210_151129-01.jpegValentin-nap alkalmából, vagy csak úgy uzsonnára, készítsetek valami finom, egészséges és édes nasit. Én is így tettem, és elkészült a "pumpkin pie" turmixom. Nagyon szeretem, kiadós ital, és nem is lehet belőle sokat inni, mert felpuffaszt. Még tavaly előtt fedeztem fel ezt a remek összeállítást, csak tök, tej meg ízesítők kellenek bele. Receptje kimondottan nincs, mivel mindenki a saját ízlése szerint sűrítheti, édesítheti, ízesítheti, de egy körülbelüli arányt tudok nektek mondani.

20170210_151453-01.jpeg3 db 10x5 cm-re vágott sütőtök megsütve
2 dl tej
3 kanál édesítő
1 tk. mézeskalács-fűszerkeverék

Mindent belerakunk a turmixba, és összeturmixoljuk az egészet. Behűtve nagyon finom. A tej mennyiségét állítsátok be magatoknak, én is különböző sűrűségű smoothie-kat szoktam készíteni. De tehettek mellé banánt vagy almát is, én még így nem próbáltam, de láttam receptet róla. Kiváló őszi energiabomba. Persze a tök is őszi idényzöldség, így akkor olcsóbb, de most is lehet találni a boltokban.

A héten olyan főzési vágy tört rám, mint még talán soha, csak nincs ötletem. Azon is gondolkoztam, hogy hagyni kéne a TeleTál-at és magamnak főzőcskézni, csak Szafi termékek felhasználásával, cukor nélkül, stb. De egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy hónapokon át minden nap valami újat csináljak - nem azért mert nem lenne kedvem, hanem mert nincs elég inspirációm hozzá.

Na meg a lustaság... Tegnap a családnak készítettem enchiladat, meg tesóm muffint sütött, és olyan nehezen álltam neki az egésznek, hogy már attól szenvedtem, ahogy szenvedek. Aztán mikor elkezdtem, már gördülékenyen ment az egész. De nincs annyiféle kaja a világon, amennyit főzni kéne. Na lényeg a lényeg, hogy most még a hónapban hozza a futár az ebédemet, aztán márciustól meglátom, mit tehetek az ügy érdekében. Csak azért jutottam erre a következtetésre, mert ha most megveszek egy csomó Szafi terméket, amik alapból nem olcsóak, plusz még ebédet is hozatok, az eléggé nagy kiadás számomra. Viszont Szafi lisztjei, stb. hosszan kitartanak, mivel nem kell nagyon sok alapanyag egy-egy adag ételhez. Így az ára végülis megtérül. Jobban belegondolva valamikor ősszel rendeltem liszteket, amikért 15.000 Ft-ot fizettem, paleo sós és édes nyújtható, szénhidrátcsökkentő lisztet 2-2 csomagot. És még mindig van mindegyikből. A nokedli lisztem sem egy gyorsan fogyó anyag, kenyeret, pékárut nem is nagyon eszek, legfeljebb reggelire, ebédre meg húsféle zöldségkörettel teljesen jó, és olcsóbb is, mint a futár. Folyamatban van egy heti menü kitervelése, ha kész lesz, megosztom veletek. :)

Az edzésről néhány szót... Tegnap annyi energiát éreztem magamban a főzőcskézés után, hogy az elmaradt második nap edzését is lenyomtam. Tehát volt egy has-kar kardió, egy kockahas-egyperces 15 perc, plusz egy rövid kar köredzés és még a ráadás hasizom. Összessen 35-40 perc alatt végeztem és már csak egy napnyi csúszásom van. De a héten tervezem azt is bepréselni a napjaimba.

És ismét felhívnám figyelmeteket a JÁTÉKRA!

 Játékszabályok:

1. Hagyj egy kommentet bármely bejegyzésem alatt, neveddel és email-címeddel.
2. Várj és nézz vissza minden nap!

Nyeremény: Szafi édességcsomag
Határidő: 2017. április 9. vasárnap 24:00
Sorsolás: 2017. április 10. hétfő 21:00

Aki aktívabb, és több helyen is kommentel, az többszörös eséllyel indul a nyereményért. Amennyiben sokan megpályázzátok a csomagot, lehetséges, hogy menet közben is sorsolok egy-egy apróbb ajándékot!

Szólj hozzá