2017. feb 13.

Paleo banánkenyér recept

írta: FitRea
Paleo banánkenyér recept

Sziasztok!

A hétvégén extra bejegyzéseket tettem közzé, mert nagyon sok szabadidőm volt, illetve rendkívüli öröm volt számomra, hogy közel 1400-an olvasták el a csirkés enchilada receptemet. Sőt mi több, új követője is lett a blogomnak, így őket is nagy szeretettel köszöntöm a rendszeres olvasóim között.

Mielőtt belevágnék a beszámolóba, ismét felhívnám figyelmeteket a JÁTÉKRA!

 Játékszabályok:

1. Hagyj egy kommentet bármely bejegyzésem alatt, neveddel és email-címeddel.
2. Várj és nézz vissza minden nap!

Nyeremény: Szafi édességcsomag
Határidő: 2017. április 9. vasárnap 24:00
Sorsolás: 2017. április 10. hétfő 21:00

Aki aktívabb, és több helyen is kommentel, az többszörös eséllyel indul a nyereményért. Amennyiben sokan megpályázzátok a csomagot, lehetséges, hogy menet közben is sorsolok egy-egy apróbb ajándékot!

A hétvége nagyon gyorsan eltelt, szinte észre sem vettem, és vége lett. Viszont péntek délutántól egészen vasárnap délig sütögettem, így a hétre is maradtak receptek, amiket közzé fogok tenni. Az edzés is részét képezte a pihenőnapoknak, ugyanis múlt héten kedden nem volt energiám nekiállni, pénteken meg viszonylag későn értem haza, és későn vacsoráztam, 7 után meg már nem szeretek belekezdeni, így eltoltam másnapra. Nem mintha akkor több kedvem lett volna hozzá, de a kezdetleges passzivitás után feltöltődtem és a két legszörnyűbb edzést csináltam végig, a has-kar egyperceseket és a comb-popsi egyperceseket, 20 illetve 15 percben. Plusz az extra ráadás úszógumi-eltűntető edzés. Szenvedtem vele, szidtam Enikőt egy picit, aztán fél óra elteltével örömmel vettem tudomásul, hogy végeztem.

A hétvégi sütés-főzések elsősorban édes körökben mozogtak, pénteken egy kis nasit készítettem, illetve turmixoltam uzsonnára, szombaton ebédre készült édes étel, vasárnap pedig kekszet sütöttem. Ma a pénteki uzsonnán van a sor, így megosztom veletek a banánkenyerem receptjét, melynek képét az Instagram-követőim már láthattak is.

20170210_153702-01.jpeg

Hozzávalók:

2 kisebb banán
10 dkg darált dió
50 ml tej
1 tojás
2,5 dkg kókuszolaj
1 kk sütőpor
1 tk fahéj
1 tk vaníliás cukor
+ puffasztott quinoa és gránátalma

20170210_153500-01.jpegBeleraktam turmixba az összes hozzávalót, összeturmixoltam, egy szilikonos sütőpapírral bélelt keskeny tepsibe öntöttem, kevés puffasztott quinoat belekevertem a masszába, és 180 fokra előmelegített sütőben, alsó-felső sütéssel 30 percig sütöttem. 20 perc leteltével kellene rátenni a quinoát és gránátalmát, de nekem ez így nem igazán akart rásülni, legközelebb korábban fogom rátenni, vagy egyszerűen megpróbálom milyen lesz, ha a masszájába belesütöm. Egy finom, puha és kiadós süti született, amit anyukámmal ketten a délután folyamán megettünk. Nem túl nagy adag, ezért érdemes belőle többet készíteni.

Szólj hozzá