2017. jan 18.

Túl a diéta második hetén - Új ötletek

írta: FitRea
Túl a diéta második hetén - Új ötletek

Kedves Olvasóim!

Fúúú, ha tudnátok, milyen „finom” vacsorám volt ma… Főtt zellert kellett ennem paradicsommal. 15 dkg zeller iszonyatosan sok. Főleg annak, aki nem is szereti. Szóval max 10 dkg-ot letuszkoltam magamba, minden szelethez egy paradicsomdarabot is téve. Aztán gyümölcsteával leöblítettem. Borzalmas volt, lehetne már holnap… A mai kaját, vagy inkább koplalást elég jól bírtam, reggelire kevertem össze gyümölcsöket salátának, egy pici citromlével leöntöttem és ami maradt az meg volt az uzsonna. Tettem bele 1 db almát, 2 db kiwit és 1 db datolyaszilvát. Az ebéd főtt kukorica volt egy szál sárgarépával, a vacsorát meg már leírtam.

Ma nem volt időm korábban írni nektek, így most próbálom összeszedni a gondolataimat, lefáradva, edzés után. Igen, a napi edzés is megvolt. Holnap kicsit húzósabb jön, mint ma, de túl fogom élni. Tegnap este lemértem magam, és sajnálattal tapasztaltam, hogy nem sok, maximum 1 cm eltérés van az egy héttel ezelőtt méretekhez képest. Pedig én a hasamon határozottan látom, hogy laposodott. Szóval még reménykedem. És ebben a nagy reményben tegnap ráleltem a LifeT!lt oldalán egy új diétás kezdeményezésre, ahova lehetett csatlakozni. Első felindulásomban arra gondoltam, hogy belevágok egye fene. De sajnos az egy nagyon monoton diéta, én meg az olyat nem bírom megtartani. És 60 napon át 5 naponta ugyanazt enni, nekem hatalmas fájdalom és szenvedés lenne. Viszont készítettek össze hozzá egy tápkieg csomagot, amiben 3 féle csodabogyó, zsírégető van, plusz egy csomag ajándék fehérje. Így arra jutottam, hogy a magam diétájával és ezekkel, meg persze Zónával előbbre fogok jutni, és megrendeltem a csomagot. Reménykedem, hogy még a héten megérkezik, és ha előbb nem, jövő héttől teljesen beindulhat a fogyás. És ennyit arról, hogy többet nem rendelek semmi ilyet. Fél évig talán, ha bírtam ezt a fogadalmat. De mindig elcsábít az a sok jó tapasztalat, amit látok. Kíváncsi leszek, és hozom róla a beszámolómat is nektek folyamatosan.

Egy hét van már csak hátra a Béres Alexandrás diétából, utána viszont még nem tudom, mi legyen. Magánügyek miatt vagyok meglőve, mert nem tudom, melyik opcióval tudok jobban spórolni. A két lehetőség, hogy vagy állandóan vásárolgatni járok és minden nap főzök, de lehetőleg nem ugyanazt, vagy a Teletál oldaláról rendelek Fitness menüt, amit Czanik Balázs ajánl, és heti kb. 5.000 Ft. Szerintem az utóbbi inkább jó, nem kell bele energiát fektetnem, a vacsora meg mindig saláta lesz. A legfontosabb, amire rá kell kényszerítenem magam, hogy délután ne egyek semmiféle pékárut. Pedig iszonyatosan csábító a friss kenyér illata a konyhában, csak hogy mást ne említsek.  Segítsetek, szerintetek melyik opciót válasszam?

Még mindig várok reakciókat, visszajelzéseket Tőletek, szívesen fogadnám őket! Kitartást a hét hátralévő részére, már mindjárt vége!

 

Szólj hozzá