2017. jan 09.

Napi beszámoló - 6. nap

írta: FitRea
Napi beszámoló - 6. nap

Kedves Olvasói!

Ma egy pozitívabb hangvételű posztot írok nektek, hiszen sikerült túlélnem az első gyümölcsnapot. Hogy őszinte legyek, borzalmas volt. Szörnyű volt látni, hogy párom ott eszi mellettem a sült csirkemellet, krumplipürét, húslevest, meg mellette a csokit, én meg eszegetem a két kis répámat. Az egyetlen, ami segített túlélni, az ananász volt. Rájöttem, hogy a diéta alatt az egyik legjobb gyümölcs az ananász. És még az édességéhségemet is kielégíti. De persze délután már nagyon vártam, hogy véget érjen a nap, és ehessek valami húsfélét, így megváltás volt számomra a mai ebéd, illetve vacsora. Ebédre megcsináltam a Waldorf-salátát, ami elég jól sikerült, viszont nem tudtam sehonnan májat rendelni, így egy minimális méretű natúr csirkemellet ettem mellé. Plusz vacsorára virsli volt lecsóval, ami nálam annyit jelent, hogy paprikát és paradicsomot ettem a virslihez, mert a lecsót nem igazán szeretem. Ma jóllaktam, holnap megint finom ételek lesznek, mivel ebédre párolt hal és zöldségköret lesz, paradicsomlével, vacsorára meg saláta, de az már nem olyan lényeges. Ráadásul az uzsonna banánturmix, ami megint a csokikat válthatja fel. És már nagyon várom a csütörtököt, amikor pudingot is ehetek. :D

Ma bevásároltam, péntekig minden menühöz megvan a nyersanyag, most nyugodt a kis lelkem. Aztán bukni fog a mutatvány egy kicsit szombaton, mert az osztálytalálkozón muszáj enni, és meghatározott menüből választhattunk csak. Próbáltam a legdiétásabbat kiválasztani, ami végül rántott gomba (amit nem szeretek), sajt, párolt zöldség és rizs lett. Ennél jobb nem volt, de gondoltam a zöldség kiváltja valamelyest a tonhalas salátát. Vasárnap meg szülinapom lesz, tehát mindenképp fogok enni egy szelet tortát. És próbálom ennyire szűkíteni az adagot, illetve mindenféle cukormentes dolgokkal szeretném készíteni, hogy ennyivel is diétásabb legyen. Legfeljebb aznap estére berakok egy kis edzést, hogy nyugodt lehessek.

ÉÉÉÉÉÉS holnap letelik az első hét, ami azt jelenti, hogy hozom a mérőszalagot, és megnézem, történt-e valami változás. Esetleg lövök egy képet is, bár még nem hiszem, hogy látszik valami.

Ma az edzés elég durva volt, legalábbis most így hirtelen újult erővel belecsapva a közepébe. Egy éve lazán meg tudtam csinálni a comb-popsi piramist, és kardiót, most is végignyomtam persze, nem is kellett megállnom közben, de azt hittem rosszul leszek. Régen ezt lazán megcsináltam és még mellette tornásztam 20 percet legalább. Remélem ismét elérem azt a szintet, amit tavaly. Most nagyon komoly szándékom van arra, hogy kockás hasam legyen egyszer, és már azt is elhatároztam, hogy ha lemegy a 3 hét diéta, hozatni fogom az ebédemet, ami szintén fitness menü lesz. Erről még fogok írni később.

Holnap jelentkezem, addig is szép estét, és kitartást holnapra!

Szólj hozzá