2017. máj 23.

Cukkinis brownie - videó!

írta: FitRea
Cukkinis brownie - videó!

Sziasztok!

Ismét visszatért a szeptemberi idő és vele együtt a jókedv is elszállt. Tegnap még nagyon szép napsütés volt, de az edzés ennek ellenére elmaradt, ma meg úgy el vagyok ülve, hogy nem tudom, este miként veszem rá magam a mozgásra.

Na meg aztán jobb is, ha a kajáról nem beszélünk, mert tegnap én annyi mindent összeettem, hogy fel sem tudom sorolni. Este meg nézegettem magam a tükörben, hogy úgy nézek ki, mint aki lenyelt egy dinnyét… Úgyhogy megfogadtam, hogy mégsem lesz ez a hét sem már nagy csalás, mert ha egész héten ennyit zabálok, akkor hétvégére visszajön rám 10 kiló, pedig most 63-nál tartok, és nem kéne többet hozzáadni. Lehet, hogy egyébként az sem normális, hogy valaki ennyit aggódjon egy kis kilengéstől, de utólag azért van egy kis lelkiismeretfurdalásom. Azért megpróbálom nektek összeszedni mégis, hogy miket is ettem: csoki, egy kürtőskalácsos fagyi, azaz kürtöskalácsban fagyi, aztán mogyorós pufi, a Pennys kedvencem, és este Cinniminies, meg Szafi Reform sajtos rudacskák. Az ebédem pedig egy szelet hús volt, sajtos bundában sütve, illetve megittam 2 adag cukormentes cappucinot. Ez a havi szokásos zabálás sajnos. Minden hónapban van egy-két ilyen napom, nem tudok vele mit kezdeni, a női olvasóim szerintem megértik. Na de az edzés még segített volna, csak nem volt kedvem hozzá, úgyhogy ismét csúszásban vagyok… De majd ma talán javul a helyzet.

A mai kajám reggel a Szafi Reform sajtos rudacskák voltak, cukormentes cappucinoval, tízóraira ittam egy adag Szafi Free forrócsokit, ebédre natúr csirkemell volt salátával, illetve egy kávéval felturbózott újabb adag forrócsoki, plusz két pici kocka csoki, amit a kolléganőnktől kaptunk. Uzsonnázni nem tervezek, a vacsi pedig mikrós pizza lesz a tervek szerint szénhidrátcsökkentett verzióban, de ez még változhat, lehet, maradok inkább egy pohár natúr joghurtnál almával. És hogy mi lesz az edzés, abba bele sem gondolok, mert elmenne tőle a kedvem. Lehet, hogy a tegnapi has-core-kar fókuszos edzést tolom végig, de majd még estig kitalálom.

A hétvégén, mint mondtam, elkészítettem a legújabb videómat. Ha valaki járt közben a Youtube-csatornámon, az már láthatta is, de azért megosztom veletek itt is a felvételt. Minősége nem jó, ráadásul egy kézzel ügyeskedtem, úgyhogy kicsit remegős, de azért nézhető. A már korábban megosztott cukkinis brownie receptjét alakítottam tovább, az alapján készült a süti. Nézzétek:

 

A héten még jövök, mert tegnap is sütöttem, és még fogok is a héten, úgyhogy ismét jönnek a receptek, meg írok mindig a kajáimról is, hogy lássátok, mit eszünk, és mennyit változik az alakunk hozzá. Egyébként párom a három hét alatt 3-4 kilótól és 5-5 centiktől szabadult meg, mozgás nélkül! Én nem igazán mértem magam, mert látom a változást, meg számomra már annyira nem is volt lényeges.

Hamarosan ismét jelentkezem!

Szólj hozzá