2017. már 19.

Hétvégi beszámoló almás pitével

írta: FitRea
Hétvégi beszámoló almás pitével

Sziasztok!

Elég borongós, esős hétvége volt ez a mostani, de nem ronthatta el a programot és jókedvet. Tegnap mozizni voltunk párommal, a Kincsem című új magyar filmet néztük meg. Nekem nagyon tetszett, egyrészt azért, mert történelmet tanultam az egyetemen, másrészt meg nagyon szeretem a kosztümös filmeket, tehát tuti párosítás volt, ráadásul a filmzenéje is nagyon bejött, és maga az igaz történet köré épített sztori is megfelelt számomra. Ezért érdemes volt kiadni a mozijegy árát, és sajnáltuk is nagyon, hogy két éve vissza kellett mondanunk a statisztálást, ugyanis majdnem szerepelhettünk is benne. Csak épp akkor álltam munkába egy héttel a felvétel előtt, és nem tudtam szabadnapot kérni kapásból az első hetem után. Így ez kimaradt, és bánom is, de már nincs mit tenni. Szóval aki teheti, nézze meg, mert szerintem egy nagyon jó film lett, pedig a magyar filmekkel én kimondottan hadilábon állok.

Mivel most elsősorban ez egy hétvégi beszámoló, így nem csak a receptekről szeretnék beszélni nektek. Tehát először még a mozgásról is. Csütörtök-pénteken annyira szép idő volt, hogy kedvet éreztem egy kis futáshoz, ami aztán persze szokásomhoz hűen hamar elillant. :D Viszont az edzések nem maradtak el, sőt pénteken olyannyira megjött hozzá a kedvem, hogy a napi 60 percemhez még megcsináltam a múlt hétről kimaradt Zona Touches videót, ami kb. 16 perces volt. Azt hittem a végére, hogy rosszul is leszek, de megcsináltam, mert arra gondoltam, hogy "ha nem most, akkor mikor?" Mivel osztottam-szoroztam és mivel egy napot kihagytam a héten is, azt is pótolnom kell, meg még ezt a 16 percet is, és gondoltam, hogy szombaton úgysem fogok megmozdulni, hát így oldottam meg. Ma pedig még pótoltam azt az egy napi edzést amit kihagytam. Nagyon utáltam, mivel a has-kar egyperceseket kellett megcsinálni, ami 20 perc, és ezt a blokkot utálom a legjobban. Fekvőtámasz, alkartámasz... a futás után a leginkább elhanyagolásért kiáltó blokk. :D Na de ezen is túlestem, és már csak egy hét választ el attól, hogy a 12 hetes Live programmal végezzek. Aztán utána jön a Burn-Body duplája, mert a Max videókat csinálom már két hete, és mellé majd váltásnak jön a Basic is. Ezzel lesz meg a napi egy órám.

És amiről még beszélni akartam nektek, az a LIFET!LT. Nem terveztem, hogy étrendkiegészítőket szedek, legalábbis mostanában, az ára miatt, de végül mégis rávettem magam, mert a hasamról képtelen vagyok eltüntetni már magamtól azt a picike kis zsírt, ami még megragadt rajta. Holnaptól egyrészt a cukros dolgokat elhagyom, és zöldséget eszek, húst, valami bulguros-köleses köretet, meg esetleg Szafis-édesítős sütiket, amiket én készítek. Kivételt a reggeli fog képezni, mert egy Nescafé kell nekem, hogy bírjam a napot. Végül aztán arra jutottam, hogy a két legerősebb zsírégető kombinációját még egy hónapig szedem, mert a héten többen is mondták, hogy sokat fogytam, és be kell látnom, bármennyire is szkeptikus voltam ezekkel a csodabogyókkal kapcsolatban, hatásosak. Mert magamtól tuti képtelen lettem volna ennyire is.

20170314_182325-01.jpegDe mint mondtam, sütöttem is, viszont még nem a hétvégit osztom meg veletek, mivel menet közben kimaradtak még receptek, legalább 3, így először a diétás, vacsira való almáspite utánzatomat mutatnám meg.

  • 260 g Szafi Fitt kelt tészta helyettesítő nyújtható édes lisztkeverék 
  • 80 g kókuszolaj 
  • 2 dl langyos víz

20170314_181050-01.jpegEzeket összegyúrtam, kisodortam, kör alakúra vágtam és egy tortaforma aljára tettem, majd 4 darab almát apró kockákra vágtam és fahéjas édesítővel picit pároltam, mielőtt egy kanálnyi vízzel kikevert fél csomag vaníliapudingot öntöttem volna rá. Aztán ráborítottam a pudingot, és addig főztem, míg besűrűsödött. Végül dobtam bele egy kanálnyi útifűmaghéjat, hogy ne legyen folyós a töltelék. Ezt rákanalaztam a tésztára, majd a maradék tésztát újrasodortam és szaggatóval kis köröket szaggattam, amire kekszpecséttel nyomtam mintát. Betettem 180 fokos sütőbe és alul-felül sütve 20-30 perc alatt megsütöttem. Ez volt a család ünnepi vacsorája március 15-én. Anyukám elment a városi ünnepségre, és meghagyta, hogy süssek valami meglepit nekik, mire hazaérnek. Ez született. Pillanatok alatt elkészült, kb az alma meghámozása tartott a legtovább az egészben.

Szólj hozzá