2017. már 06.

Túrós tonhalfasírt böjti péntekekre

írta: FitRea
Túrós tonhalfasírt böjti péntekekre

Sziasztok!

Ma is jöttem és egy ebédötletet hoztam nektek. A múlt héten egyik nap ki akartam próbálni a túrós tonhalpogácsát, és meg is csináltam, egy napra elég is volt. Kicsit erős tonhal íze volt a konzervtől, de egész jó lett. Fokhagymás natúr joghurttal teljesen jó volt ebédre egy kis salátával.

20170227_175217-01.jpegMa csak ennek a receptjét hoztam nektek, holnap majd jövök egy szuper sütirecepttel.

  • 500 g zsírszegény túró
  • 2 vizes tonhalkonzerv a levével együtt 
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 2 db M-es tojás
  • 5 ek. zabpehelyliszt
  • só, bors

A hozzávalókat összegyúrjuk, majd fasírtokat formázunk belőle és szilikonos lapon 200 fokon alsó-felső sütésen készre sütjük (egyszer megfordítottam őket).

9-10 darab fasírt lett belőle, körettel egy kiadós, böjti péntekekre is megfelelő étel. Nem volt kedvem szép fotót lőni róla, úgyhogy ez most egy hirtelen, gyorsan készült kép lett, hogy azért mégis lássátok, milyen lesz a kész étel. :)

Most beszámolni sok dologról nem tudok, tegnap leírtam amit akartam, legközelebb holnap hozok receptet, és elmesélem, hogy péntek este miként sütöttem palacsintát.

 

Szólj hozzá