2017. feb 28.

Indiai álom szószos csirke nokedlival

írta: FitRea
Indiai álom szószos csirke nokedlival

Sziasztok!

Ma a hétvégi ebédem receptjét hoztam, bár ez most kicsit extrább lesz, hiszen Szafi nokedlijét gyártottam meg az ő Indiai szószos csirkereceptjével együtt. Szóval aki ilyet szeretne csinálni, annak elsősorban szüksége lesz a Szafi Nokedli lisztkeverékre és az Indiai álom nevű szósz porra. Elég érdekes az ízvilága, nem volt rossz, de nem lesz minden héten ez a terítéken.  Furcsa, vegyes ízesítésű, néha túl paradicsomos, néha túl erős, de ehető. Viszont nekem nagyon sűrű ez a szósz a leírás alapján, ezért legközelebb biztosan több vízzel készítem majd el. A nokedli viszont nagyon szuper, úgyhogy most majd tészta készül belőle.

20170225_123253-02.jpegEgy adag nokedlihez csak 75 gramm liszt, egy csipetnyi só 60 gramm víz szükséges. Ezt egy kanállal összekeverjük és forró vízbe szaggatva kifőzzük.

A szószhoz

  • 50 dkg csirkemell
  • fél csomag Szafi Indiai álom szósz
  • 70 g paradicsompüré
  • 75 g tejszín
  • 3,5 dl víz
  • 1 ek kókuszzsír
A húst vágjuk vékony, kicsi csíkokra, majd 1 ek. forró kókuszolajon fehéredésig süssük. (Ha engedne ki vizet, azt öntsük le róla!) Közben keverjük ki az indiai álom szószos csirke alapot a tejszínnel, a sűrített paradicsommal és a vízzel. Amikor a hús már jó, vegyük lejjebb picit a hőfokot, és úgy öntsük rá az elkevert alapot. Gyakran megkeverve 30 percig főzzük.
Tegnap nagyon sok energiám volt, meg ugye szabadnapos voltam, így a pénteki kihagyott edzést lenyomtam a hétfőivel együtt. Délután csináltam meg az aktuálisat, este pedig a pótlást. És nagyon jól esett. Ma még egy szimpla Live Zóna megy majd, viszont szerdától jön a ráadás. Már nagyon várom. Szeretnék már nagyon szép formákat látni magamon a fogyás mellett.
Képzeljétek! Ugyan mindig mondom, hogy a súly annyira nem fontos, mert látni akarom a változást, ennek ellenére a hétvégén mérlegre álltam. Már bánom, hogy január elején nem mértem meg magam, mert most nem tudom mihez viszonyítani a számokat, de vasárnap a mérleg 65 kilót mutatott, ami kicsit meglepett. Nem gondoltam volna, hogy ilyen jól állok, még úgy sem, hogy egy héten belül már ketten mondták azt nekem, hogy nagyon sokat fogytam. Hát remélem, hogy így is van, ezért kellenének most az izmok. Remélhetőleg a nyárra elérem, amit kitűztem magamnak célt. Legközelebb majd hozok centikben mért változásokat is, bár most nincs olyan nagyon nagy változás bennük, csak egy leheletnyi. A lényeg, hogy látszik. A hasamon még sokat kell dolgozni, de lassan alakul minden.
Holnap érkezem ismét egy kekszrecepttel, és kicsi beszámolóval, addig is további szép napot nektek! 
Szólj hozzá