2017. feb 27.

Fitness túrógombóc

írta: FitRea
Fitness túrógombóc

Sziasztok!

Ismét eltelt a hétvége, nagyon gyorsan, még úgy is, hogy nekem 4 napos volt. Programokban gazdag volt, az biztos. Péntek este Fábry felvételre mentünk Pestre, és 6 órától fél 12-ig ott voltunk, mire hazaértünk kb. fél 2 volt, aztán másnap olyan fáradt voltam egész nap, mintha nem aludtam volna semmit az éjjel, pedig 8 órát átaludtam. Aztán ebédet készítettem, amiről majd hozok nektek receptet a hét folyamán, illetve sütöttem főztem. Aztán tegnap este hazaértem, de már nem sok mindenhez volt kedvem, így most  egy pénteki edzéssel. És végre szerezem kekszpecsétet, így ma fel is avattam, egyrészt ki akartam próbálni, másrészt meg kikísérletezni, hogy miként lehet olyan kekszet sütni, ami nem lesz másnapra betonkemény. Remélem sikerült is, majd hozok róla beszámolót.

Mielőtt megírnám nektek a mai szuper receptet, ismét felhívnám figyelmeteket a JÁTÉKRA!

 Játékszabályok:

1. Hagyj egy kommentet bármely bejegyzésem alatt, neveddel és lakóhelyed megnevezésével (CSAK városnév).
2. Várj és nézz vissza minden nap!

Nyeremény: Szafi édességcsomag
Határidő: 2017. április 9. vasárnap 24:00
Sorsolás: 2017. április 10. hétfő 21:00

Aki aktívabb, és több helyen is kommentel, az többszörös eséllyel indul a nyereményért. Amennyiben sokan megpályázzátok a csomagot, lehetséges, hogy menet közben is sorsolok egy-egy apróbb ajándékot!

20170224_140011-01.jpegMég a múlt hétről lógok egy ételleírással, méghozzá a Fitness Túrógombóc receptjét osztanám meg veletek. Ehhez igazából nem kellenek nagyon extra dolgok, csak egy picit diétásabb hozzávalók szükségesek.

  • 50 dkg zsírszegény túró (nálunk egy boltban sincs ilyen… szóval az enyém zsíros lett)
  • 10 dkg zabkorpa
  • édesítő – ízlés szerint (én 2 ek. Dia-Wellness negyedannyi cukorhelyettesítőt tettem bele)
  • 3 tojás

20170224_135929-01.jpegEzeket összekevertem, miután a túrót villával áttörtem és betettem a hűtőbe egy órára, hogy ne legyen túl folyós. Aztán felforraltam egy nagy lábas vizet, és addig főztem a gombócokat, míg fel nem jöttek a víz tetejére. Még pár percig hagytam őket lebegni, és kiszedtem. A saját diétás verziómat 2 szelet abonettbe forgattam bele, amit előzőleg összetörtem nagyon morzsásra, és egy csepp kókuszolajon megpirítottam. Az öntet pedig édesítős natúr joghurt volt. Összesen 18 gombócom lett, ebből én ettem 5-öt, a többit a család kapta, annyi különbséggel, hogy rendes prézlibe forgatták.

*Ha túl lágy lenne a massza, és szétfőne a vízben, remek megoldás, hogy muffinformába téve 30 perc alatt megsüthető légkeveréses sütőben. Tegnap ugyanis el akartam fogyasztani egy megkezdett csomag túrót és gondoltam, párom majd megeszi desszertnek, de persze miért is sikerült volna? Szétfőtt, elég undi kis pacni lett az egészből, úgyhogy fogtam, és bevágtam a sütőbe. Teljesen jó lett. Tettem bele kakaót, de akár csokival, gyümölccsel is remek lehet.

És ha minden igaz, akkor a héten jön ki Péntek Enikő új tavaszi negyed évre szóló edzésterve, amit szeretnék beiktatni a napjaimba, így ha sikerül pótolnom a pénteki kimaradást, akkor szerdától dupla edzéseim lesznek, remélem a hatékonysága is duplájára nő. Érdemes feliratkozni a hírlevélre, de majd hozom a napi terveket is, akár videóval is, hogy tudjátok követni. A mai terv egyébként az, hogy megcsinálom a mára írt dolgokat, aztán meg a péntekit valahogy belenyomasztom utána. Remélem sikerült, mert nem akarok csúszni vele. :)

Holnap hozom a szombati ebédem receptjét. Addig is szép hetet kívánok!

Szólj hozzá