2017. feb 17.

Proteinbomba edzés utánra

írta: FitRea
Proteinbomba edzés utánra

Sziasztok!

A mai bejegyzés a „Hogyan készítsünk finom alapanyagokból egy gusztustalan valamit?” címet kéne, hogy viselje, ugyanis szerdán nagyon lelkesen kipróbáltam egy receptet, amivel már régóta szemeztem. Még anno Péntek Enikő osztotta meg facebookon, talán a nyáron, vagy tavaly tavasszal, de mindegy is, nagyon jól nézett ki a kész nasi, elmentettem és most megcsináltam.

A recept:

2 banánt, 4 tojást turmixolj össze, és tegyél bele áfonyát is. Aztán muffin formákba töltve 200 fokon 10 perc sütéssel kész a proteinbomba.

suti.jpgÉn összeturmixoltam a tojásokat a banánnal és egy kicsi erdei gyümölccsel, aminek nyersen nagyon szép sötétlila színe lett. Betöltöttem a formákba, betettem a sütőbe, és vártam. Szépen felfújódtak, sima fényes tetejükön csillant a sütő fénye, amíg sültek. Amint kinyitottam a sütő ajtaját, összeesett. Ráadásul a színe is inkább barna lett, mint lila. Az állagára nem is tudok mit mondani. A képen nagyon puha, finom anyagnak tűnt, nekem kb. olyan lett, mint a rántotta, csak banánnal meg gyümölccsel. Magában elég tömény, úgyhogy kénytelen voltam enni mellé egy pici banánt is. Mindenesetre aznap ez volt a vacsorám, edzés után, hogy legalább valami haszna legyen, illetve tegnap reggelire is ilyet fogyasztottam. Na ez az a recept, amit tuti nem próbálok meg még egyszer. :D Egy szó, mint száz… A fotómon nem látszik annyira csúnyának, de szerintem ritka gusztustalan kaja lett, nem sok kedvem volt megenni. De azért gondoltam, megosztom veletek, hátha valaki mégis szeretne ilyet enni.

Más...Tegnap beszabadultam a helyi kis bioboltba, és bevásároltam Szafi termékeiből. Most kipróbálom mennyire költségkímélő így a főzés. Vettem negyedannyi cukorhelyettesítőt; hogy ebből valóban elég-e az írt cukormennyiség negyede, az kiderül hamarosan.  Aztán édességnek való tejbegríz ízű port, bounty krémhez való port, és indiai szószos alapot vettem még, illetve forró csoki ízű italport is vásároltam abból az okból kifolyólag, hogy árát tekintve úgy tűnik, jobban megéri, mint megvenni a Cserpes cukormentes kakaóját. Ugyanis osztottam-szoroztam, és míg a Cserpes fél literes kakaója 360 Ft körül mozog, addig a Szafi 200 g-os forrócsoki por 8-900 Ft, viszont ebből kb. 15-17 adag (2,5-3 dl) kakaó jön ki. És ugyanúgy cukormentes, mindenmentes, tápláló, eltelítő. Ráadásul ma meg is kóstoltam reggelire, és nagyon finom is egy kiskanál édesítővel. Tehát míg a Cserpesnél veszek 900-1000 forintért 1,5 liter kakaót, addig a porból akár 6 liter is kijön ugyanabból az árból. Mindenképp megéri szerintem.

Ma csak ennyivel jelentkeztem, és a hétre is csak ennyi volt, mivel hétvégén sok programom lesz. Legközelebb hétfőn este érkezem friss bejegyzéssel, addig is olvasgassátok a régebbi posztokat. És továbbra se feledjétek a játékot! Mivel nem nagyon érkezett eddig jelentkező, azt gondolom, hogy nem szeretnétek megadni az email címeteket. Sőt rájöttem, hogy én sem szívesen osztanám meg ország-világgal, így helyette kérem a lakóhelyeteket megnevezni. Csak a várost!

 Játékszabályok:

1. Hagyj egy kommentet bármely bejegyzésem alatt, teljes neveddel és városod megnevezésével.
2. Várj és nézz vissza minden nap!

Nyeremény : Szafi édességcsomag
Határidő: 2017. április 9. vasárnap 24:00
Sorsolás: 2017. április 10. hétfő 21:00

Szólj hozzá