2017. feb 11.

"Címlapon" voltam - és egy Játékfelhívás!

írta: FitRea
"Címlapon" voltam - és egy Játékfelhívás!

Sziasztok!

hir.jpg A héten több száz, sőt ezer olvasója volt a blogomnak, ami rendkívüli esetnek számít az átlagos napi 5-6 látogatóhoz képest, de megtaláltam az okát. Meglepetésemre legalább két napra "címlapra" került a csirkés-babos enchilada receptem, ami ide vonzotta a netezőket. Remélem, hogy hasznukra vált az írásom, és néha-néha visszalátogatnak a blogra, mert folyamatosan teszek fel diétába illeszthető ételleírásokat. 

Továbbra is kérek mindenkit, hogy ha tetszett a blogom, egy bejegyzés, egy recept, akkor legyetek szívesek jelezni felém egy kommenttel, vagy ha valakinek kérdése-kérése van, akkor is nyugodtan írjon nekem, örömmel venném, és szívesen válaszolok mindenkinek. Javaslatokat is írhattok, ha van olyan recept, amit nem mertetek még kipróbálni, vagy nem tudjátok, hogyan lehetne diétába illeszteni, várom a receptjét, és kipróbálom, kikísérletezem a módját. De azt is elfogadom, ha valakinek kritikája van, mert abból lehet épülni, javulni, tehát ezt se tartsátok magatokban. Amennyiben a kultúra keretei között mozog egy hozzászólás, nem fogom törölni.

De a kommentek hiányának ellenére is nagyon köszönöm, hogy sokszor látogattok ide, és remélem, ez továbbra is folytatódik majd. Köszönöm az indexnek, hogy kikerültem a főoldalra, és köszönöm annak a sokszáz embernek, hogy rámnézett. És persze méginkább köszönettel tartozom azoknak, akik rendszeresen járnak vissza, és olvasnak a gondjaimról, örömömről és ténykedésemről. 

Arra gondoltam, hogy ha már lesznek hozzászólások, hirdetnék egy játékot. Azért várom a kommenteket, hogy tudjam, érdemes-e egy ilyet meghirdetni. Terveim között az szerepel, hogy egy Szafi édesség-csomagot készítenék össze, és kisorsolom azok között, akik valamilyen formában nyomot hagynak a bejegyzéseim alatt, névvel és email címmel ellátva. A jelentkezők számától függ a csomag összetétele, és a nyertesek száma. Szóval hajrá, ez egyben egy játékfelhívás is. Az időtartam hosszú lesz, hogy legyen ideje mindenkinek idetalálni, és ha már hosszú időtartam, akkor Húsvétra fogom kisorsolni a kis ajándékot, mert olyankor úgyis kell valami vendégvárót sütni. :)

Tehát a játékszabályok:

1. Hagyj egy kommentet bármely bejegyzésem alatt, neveddel és email-címeddel.

2. Várj és nézz vissza minden nap!

Határidő: 2017. április 9. vasárnap 24:00

Sorsolás: 2017. április 10. hétfő 21:00

A következő bejegyzéseimben mindig fel fogom hívni a figyelmet a játékra, és az eredményhirdetés is hasonlóan fog zajlani. A sorsolást követően egy bejegyzésben teszem közzé a nyertes(ek) nevét, aki(k)nek 3 napjuk lesz jelentkezni a csomagért. De hogy ne maradjanak le róla, e-mailben is fogom őket értesíteni, ezért kell a címetek, amit rendszeresen szoktatok olvasni.

Sok szerencsét mindenkinek! Mától érvényes minden hozzászólás! 

Szólj hozzá