2017. feb 05.

A kekszmorzsa új élete(i)

írta: FitRea
A kekszmorzsa új élete(i)

Sziasztok!

picsart_02-05-07_26_04.jpgMegint vége a hétnek, ismét kezdődik egy új, és ismét hoztam nektek fotókat, recepteket, általános beszámolót. Aki olvasta a pénteki bejegyzésemet, az tudja, hogy csütörtökön megpróbálkoztam kekszet sütni, de csak morzsa lett belőle. Amit húgom mogyorókrémmel keverve fogyasztott. Aztán kitaláltuk anyukámmal, hogy megcsináljuk golyóknak lekvárral, és pénteken délután a felét össze is gyurmáltam. Egész jó lett. De maradt meg még egy adag, amit igaziból tesómnak hagytam. Aztán nem voltam itthon, és ma, mikor hazaértem, láttam, hogy anyukám készített egy cukormentes sütit, amiben ugyan a piskótája rendes liszt volt, de a "krém" a megmaradt kekszmorzsákból, illetve reszelt almából állt. Plusz cukormentes tejszínhab került a tetejére. Mivel pénteken nem mutattam képet a sikertelenségről, ezért most hoztam egy összevágott fotót, amin láthatjátok, milyen volt a sütéskor, közvetlenül utána, és mivé lett a hétvége alatt. Mint a pillangó, úgy fejlődött ki valami remek, a káosz után. Teljesen kreatívok voltunk, és nagyon szuperül hasznosítottuk az "elromlott" kekszet. :D

Aztán készítettem a hétvégén eperlekvárt, fánkokat,csirkés-babos enchiladat saját tortillalapokkal, illetve kenyeret is sütöttem anyukámnak születésnapjára torta helyett. Ezekről fogom hozni a héten a recepteket, képeket. A torna pénteken lement, mára terveztem az első két nap pótlását,vagy legalább a felét, de vacsora után olyan gyomorfájásom lett, hogy még most is rosszul érzem magam. Úgyhogy elmaradt, de holnap megy tovább a program.

Kitartást a következő hétre, holnap érkezem az eperlekvárom receptjével!

Szólj hozzá