2017. jan 25.

TeleTál - Czanik Balázs menüje

írta: FitRea
TeleTál - Czanik Balázs menüje

Kedves Olvasóim!

Mint már írtam sokszor, Béres Alexandra diétája 21 napig tartott, ami a tegnappal véget is ért. Egész gyorsan elment ez az idő, és teljesen jól bírtam mindenféle édesség, cukor-csoki nélkül. Büszke vagyok magamra, hogy meg bírtam állni a csokis szekrény előtt, és nem bontottam ki semmit, sőt amit húgomnak megbontottam, azt sem kóstoltam meg, és az egész doboz lekváros-csokis mézespuszi az övé lett. Lényeg a lényeg, hogy letelt 3 hét, és látom, illetve érzem magamon a változást. Hogy súlyra mennyi ment le, azt nem tudom megmondani, mert még mindig nincs szobamérlegem, de a centik mutatják (remélem). Lemértem minden hét után magamat, a korábbi bejegyzésekben láthatjátok is. Most csak az induló méreteket teszem ide, a ma mértekkel egymás mellé. 

 Január 03. - Január 25.

Comb: 61 - 59 cm
Popsi: 106 - 100 cm
Kar: 28 - 26,5 cm
Has: 90 - 87 cm
Derék: 76 - 74 cm

Az edzés továbbra is megy, Lenyomom a 12 hetes Zóna Live-ot, még ha belepusztulok is. De nem fogok, elég kitartó vagyok manapság. Meg mellette szedem a LifeT!LT cuccokat, és iszogatom a fehérjémet, ameddig el nem fogy. Aztán majd meglátom, hogy akarok-e rendelni még, vagy mi lesz vele.

A továbbiakban:

Már említettem, hogy ki szeretném próbálni a Teletál fitness menüjét, és ma el is kezdtem, megérkezett az első szállítmány. Csirkemell-csíkok, egzotikus gyümölcssalátával. Én ezt úgy saccolom, hogy 10% volt a hús, 90% a gyümölcs, de elegendő volt ebédre. Főleg úgy, hogy reggelre tegnap sütöttem Szafi Free lisztből Nutellás és Mogyoróvajas-étcsokis croissant. Nem túl nagyok, ezért 3 darabot reggeliztem, egy bögre tejjel. Szóval ma a havi cukormennyiség el is fogyott ezekkel, de nem bánom. Plusz végre ettem egy kis csokit, amit elvittem az irodába, hogy szétosztogathassam a kollégáimnak. Így én 5 darab Milka bon-bont ettem, a többi pedig a csapat többi tagjáé lett. 

Ma kivételesen hoztam képet is, méghozzá a Croissantokról, illetve írom a receptjét is, bár ez csak annak jó, aki rendelkezik ilyen extra lisztekkel. Én nagyon szeretem őket, mert 5 perc alatt kész a kelt tészta, és 20 perc alatt meg is sül. Tökéletes reggelik készíthetők belőle. A komolyabb diétázóknak viszont cukormentes töltelékeket javasolnék, magam is a cukormentes lekvárt fogom kipróbálni legközelebb, illetve mogyorókrémek is kaphatók ilyen formában.

croissant.jpg11,5 dkg Szafi Édes nyújtható paleo lisztkeverék
2,5 dl tej
2,5 dkg kókuszzsír

A zsírt megolvasztva langyosan, a tejet melegítve hozzákeverjük a liszthez, összegyúrjuk és szilikonos sütőpapír között vagy szilikonos nyújtódeszkán kinyújtjuk. Tetszőlegesen formázzuk és töltjük, majd 180 fokra előmelegített sütőben 20-25 perc alatt készre sütjük. (Én kör alakúra formázom és 6 cikkre vágom ezt az adagot, ezzel 6 db péksüteményt kapva.)

Szólj hozzá