2017. jan 23.

Diéta, ZÓNA, LifeT!LT

írta: FitRea
Diéta, ZÓNA, LifeT!LT

Kedves Olvasóim!

zonaznijo.jpgMár csak egy nap, és vége a diétának. Jobban mondva a komolyabbik részének, mivel – mint már említettem, még nem hagyok fel vele, hanem Czanik Balázs fitness-edző menüjét fogom enni szerdától, a teletal.hu-ról rendelve. Annyira jó dolgokat lehet tőlük rendelni, hogy hihetetlen. Alig tudtam eldönteni, hogy melyik nap melyik menüt kérjem, de azért persze sikerült. Már előre kiválasztottam a jövő hetit, sőt még az azt követő hétre is végiglapoztam az étlapot. Ha már ettem is belőle, majd mondok véleményt, de eddig csak csupa jót hallottam az ételeikről.

Ma nem éheztem, reggelire muffin volt, ebédre spenót, vacsorára zöldséges csirke, holnap pedig reggelire tonhalas paradicsom lenne, de egyrészt reggelre nem kívánok halat, másrészt ezért az egy paradicsomért nem bontok ki egy konzervet, úgyhogy maradok a 2 szelet abonettnél, körözöttel. Ebédre csirkemell lesz, de a menüben két dolgot írnak, csípős és csirkeszárny. Egyiket sem szeretem, így megkóstolom, amit anyukám csinált vasárnapra. Zabpelyhes csirkemell lesz, az angol zellert megint csak hanyagolva, mert a 3 hét alatt az egy nap zellerevés is sok volt. Aztán még lesz mellé narancslé, uzsonnára gyümölcs és végül vacsorára töltött uborka, amit majd még meggondolok, hogyan csináljam.

És ma végre megkóstoltam a LifeT!LT-es fehérjét, amit a csomagban ajándéknak szántak. Hát nem hiszem hogy 250 grammal messzire lehet jutni, és én mindig drágállom ezeket a dolgokat, úgyhogy mostanában nem fogok ilyet rendelni, de a Nutellás változatot választottam, és azt kell mondanom, hogy finom. Bár elsőre a csokis is ízlett, csak a végére utáltam meg. Most egyenlőre úgy érzem, ez finom. Ami még finom volt, az a citromos túrótorta vagy valami ilyesmi nevet kapott a Peak-nél. Ebből még kóstolót ajándékoztak a Zónázóknak az őszi tatabányai edzésen. Na az tényleg finom volt. Szóval megiszom ezt a kb. 10 adag nutellát, aztán ennyi. A csodabogyókat szedem, és várom a hatást.

Legközelebb szerdán jelentkezem friss infóval, hozom a 3 hét végeredményét, centikben és képen is (ha látok valami változást).

Szólj hozzá