2017. jan 22.

Hétvégi összegző

írta: FitRea
Hétvégi összegző

Kedves Olvasóim!

Ma csak egy gyors bejegyzés erejéig jöttem, igazából semmi extrát nem tudok most mondani nektek. A hétvége rendkívül gyorsan eltelt, minden nap főzőcskéztem, hogy meglegyen a napi menüm. Plusz mivel sehol nem találtam cukormentes meggybefőttet, ezért kaptam fagyasztott meggyet, amit összeforraltam édesítős vízben, és szerintem tökéletes lett. A mai uzsonna pedig puding volt, amit sikerült elrontanom, ugyanis páromnál ritkán csinálok ilyesmiket, de ha főzök is pudingot, darakását, stb. azt ugyanabban a kisfazékban szoktam csinálni. Na hát most miért is ne, úgy leszívta az edény a tejet, hogy azt hittem, ki sem tudom majd takarítani… Úgyhogy a fincsi pudingomnak kissé égett íze lett, de én megettem, ha már lehet édeset enni. Pénteken kimaradt az edzésem, amit épp az előbb pótoltam, bár vonakodtam megcsinálni, de végül legyőzve önmagam, végignyomtam, holnap tuti izomláz a hasban..

És pénteken megérkezett a LifeT!LT csomagom, benne Pyruvat ONE, CLA, HCA és egy nutellás fehérjecsomag. A bogyókat elkezdtem azonnal szedni, a fehérjét holnap kóstolom edzés után. Kíváncsian várom, hogy milyen lesz, mert a Peak-es csokis fehérjét úgy kellett letuszkolnom a végére a torkomon.

A mai ebéd nem volt a kedvencem, sült máj, épp csak picit sült brokkolival. Hát 12 dkg máj nagyon sok, másból sem tudok megenni ennyit, meg nem is szeretem a májat, úgyhogy kb. egy liter vízzel tudtam csak megenni, de megettem. Holnapra kész a spenót főtt tojással, kész a vacsora mivel anyukám készített zöldséges csirkét, és a reggelit is megsütöttem, bár valamit nagyon elrontottunk ezzel a muffinnal. A múltkori nagyon szépen fél óra alatt megsült, és ki is jött a sütőformákból. Ma tettünk bele muffinos kosárkákat (papírt) és nem akart átsülni… A vége az lett, hogy kiszedtük a papírból, fejre állítottuk és betettük úgy egy sima tepsivel a sütőbe… Többet papírban sem sütök semmit.

És már csak 2 nap, és lejár a 21 napos diéta, aztán akkor kicsit lazábbra veszem a dolgot, de a diétás étrend marad, ebédre megrendeltem a Teletál fitness menüjét, mostantól azon élek, vacsorára pedig salátafélék. De erről majd két nap múlva. Alig várom már a szerdát, amikor végre ehetek egy picike csokit. :)

Szép hetet kívánok, holnap jelentkezem.

Szólj hozzá