2017. jan 11.

21 napos diéta - 8.nap + FolkZóna ✔

írta: FitRea
21 napos diéta - 8.nap + FolkZóna ✔

Kedves Olvasóim!

A mai nap is letelt, sikeresen túléltem még egy diétás napot, és még mindig nem ettem csokit. Borzasztó dolog, hogy akárhányszor belépek a szobámba, szembe néz velem egy doboz Milka. Iszonyatosan csábító a gondolat, hogy megbontsam, de nemet parancsoltam magamnak. Még 2 hétig! A mai menümet már tegnap leírtam, de el kell, hogy mondja, az ebédre készült saláta olyan borsos lett, hogy utána kb. fél liter vizet meg kellett innom. Aztán annyit változtattam az eredeti étrenden, hogy az uzsonnára ehető sárgarépát lecseréltem, megnéztem Béres Alexandra oldalán, hogy mit mivel helyettesíthetek, és végül paradicsomlét ittam. Mert így legalább nem megy pazarlásba az a drága doboz 100%-os paradicsomlé sem, meg mert nem vittem magammal répát az irodába. :D A vacsora pedig edzés után egy adag cézársaláta volt csirkemellel.

Aztán délután elkészítettem a csütörtöki menüt is, bár én húst nem csinálok ezer félét, úgyhogy egy tepsibe belevágtam a csirkemellet, natúron megfűszerezve megsütöttem, és ez lesz holnap az ebéd párolt káposztával, illetve a vacsora is joghurtos uborkasalátával. És végre elérkezik a legjobban várt pillanat is, holnap uzsonnára pudingot lehet enni, ami szintén elkészült, kiadagoltam, jutott a család többi tagjának is, én meg viszem kis dobozban, és várom a pillanatot az irodában, amikor kibonthatom és megehetem. És holnap jól feltankolok ezekből energiával, mert pénteken megint gyümölcsnap lesz, és éhen fogok halni.

A mai edzés a FolkZóna volt 20 percben, illetve egy alsótest extra 10 perc, így összesen fél órát edzettem, holnap pedig egy kb. 20-25 perces has-kar egypercesek összeállítás következik, ami kicsit durva lesz, régen sem szerettem ezt, most is félve fogok nekiállni. Ráadásul anyukám lebetegedett, így már péntek óta nem edzett velem, hát fel kell készítenem, hogy holnap nem lesz egy könnyű menet. Legfeljebb a két körből csak egyet csináltatok vele. És ma még azt is elterveztem, hogy hétvégén valahogy pótolni fogom az első 2 napot a 12 hétből, mert ugye szerdával kezdtem. Ez két okból lesz nekem jó, az egyik, hogy így teljes lesz minden, és nem lesz elmaradás, a másik meg a hétvégi ünneplős menü, amit le tudok dolgozni ezzel a pótlással.

Amit még említeni akartam, hogy továbbra sem kaptam semmilyen hozzászólást, ötletet, tapasztalatot tőletek, pedig nagyon várom, és nagyon örülnék, ha érkezne tőletek visszajelzés.

Mára ennyi, holnap is jelentkezem. Legyetek jók és kitartást a hét hátralévő részére!

Szólj hozzá