2017. jan 10.

21 napos diéta - 1. hét ✔

írta: FitRea
21 napos diéta - 1. hét ✔

Kedves Olvasóim!

Ma is megvolt az edzés, bár még bírtam volna, de nem akarom eltúlozni, a napi 15-20 perc mozgást szeretném csak magamnak biztosítani. Szóval ma has-kar kombókat nyomtam 5-4-3-4-5 ismétlésszámmal, de a hasizmom meghalt. Tegnap is volt egy hasas gyakorlat a piramisban, és eléggé érzem a hatását. Már-már fáj, de az a jó. Szóval annyira nem izzadtam le, de most elég volt ennyi. Eddig pedig elkészítettük anyukámmal a holnapi menüt. Megcsináltuk reggelire a körözöttet, ebédre a gyümölcslevest és a vitaminsalátát, meg megcsináltam a mai vacsorának valót is, és úgy kezdtem az edzést. A salátám enyhén hagymásra sikerült, de azért nagyon finom lett. Szerintem jók ezek a salik, változatosak, talán nem is lesz a 3 hét alatt kétszer egyforma. Mondjuk én jobban szeretem azokat, amikre joghurt, kefir kell, mint a mustáros-olajos verziót, de azok is finomak ha sikerül jól ízesíteni.

És a mai vacsora után büszkén jelentem, hogy letelt az első hét, csalás nélkül, kizárólag azt ettem, amit a diéta előírt. És ez nálam nagy szó. Csináltam képet magamról, illetve lemértem a testrészeimet, a következőket sikerült mérnem:

Comb: 59,5 cm
Popsi: 102 cm
Kar: 26,5 cm
Has: 89,5 cm
Derék: 75,5 cm

Lehet, hogy a múltkor nem sikerültek éppen jól a mérések, mert egy kicsi centim volt, ami körbe sem ért, és csak nagyjából tudtam méreteket levenni, de most úgy néz ki, hogy a combomról-karomról lement 1,5-1,5 cm, Hasról-derékról 0,5-0,5 cm, a popsimról 4? cm. Az utóbbi elég hihetetlen, de nem tudom az igazat. Mindegy, most ezek a méretek vannak, remélem a hasamról most már elindul lefelé aminek mennie kell.

Holnap nem biztos, hogy jelentkezem, mert elég sokféle kaját kell csinálni majd, ráadásul szinte mindent sütni, főzni, de még a héten mindenképp jövök. Szép estét nektek!

Rea

Szólj hozzá