2017. jan 06.

Ünnepi csábítás, 2. nap diéta, edzés ✔

írta: FitRea
Ünnepi csábítás, 2. nap diéta, edzés ✔

Kedves Olvasóim!

Jelentem, még tartom a diétát. MA nagy csábításnak voltam kitéve, de ellenálltam. Emellett a sok irodai ünneplés mellett szinte lehetetlen megállni, hogy ne egyek valamit. SZINTE! De nem teljesíthetetlen, úgyhogy tegnap a Pilóta vaníliás karikák kereszttüzében csak ültem mint a jógyerek. Sőt még ma reggel is jött a kísértés, de becsomagoltam a pogácsát, és hazaszállítottam a nem diétázóknak.

Hétvégén elutazom otthonról, úgyhogy nem tudom, anyukám miként fogja tartani a diétát, de én rendesen. Az edzést tegnap megcsináltuk, csak egy lightos has-kar 20 perc volt, viszont a mai annál megerőltetőbb lesz, kb. 20 perc kardió, méghozzá a FolkZóna, mert az az új kedvenc a futás helyett. Aztán mellé még egy laza nyújtásos gyakorlatsor. ÉS utána utazom. Hétvégén nincs edzés, hétfőn jelentkezem.

Szép hétvégét nektek és továbbra is várom a megjegyzéseket, javaslatokat, bármit!

Szólj hozzá