2017. jan 04.

Béres Alexandra diéta, Péntek Enikő edzés - 1.nap ✔

írta: FitRea
Béres Alexandra diéta, Péntek Enikő edzés - 1.nap ✔

Kedves Olvasóim!

Számomra teljesen hihetetlen, hogy már 2 hónapja nem volt friss bejegyzés, és mégis számos látogatóm volt. Naponta 3-4 látogatóra álmomban sem számítottam. Köszönöm, hogy olvastok, fantasztikus érzés.

Letelt a diéta első napja, komoly kihívás ez, hogy nem ehetek semmi egyebet, pedig ilyenkor aztán mindenféle étel eszembe jut. Szerencsére bebiztosítottam magam, hogy ne egyek semmi csokit, így aztán a karácsonyra kapott csokoládé felét elpasszoltam, mert amúgy sem szeretem, a többit meg már megettük, hogy ne kísértsen tovább. :D

Persze az ebéd után alig vártam, hogy jöjjön a következő időpont, amikor ehetek, aztán meg a vacsora, de az szerencsére elég kiadós, úgyhogy lefekvésig jól is esett. Anyukám azért nem veszi ennyire komolyan az egészet, már ugye a reggelinél kibukott, mert neki a tejeskávé kell, meg miért is ne, kalács melléje. Aztán nem vitt magával ebédet, úgyhogy fél 5-kor evett először a nap folyamán, egybevegyítve az ebédre készült kelbimbót a vacsorára sütött hússal. Vacsira meg a maradék kelbimbót ette a hús mellé készített paradicsomsalátával. Na mindegy, ő tudja, de én szigorúan betartom. És épp ezért állok mellette a konyhában, mert ő hajlamos arra, hogy mást is tegyen az ételbe az előírtak mellett. Márpedig ha a recept nem ír vaníliás cukrot, akkor nem fogok tenni a reggelimbe és pont.

Holnap reggelre megsütöttem a meggyes muffint, apukám csak annyit kérdezett, hogy „ugye tyúkeledelt nem kell ennünk?” „zabot nem akarsz nekünk adni remélem”. Hát de. Közlöm, hogy adok, ha pl. muffint akar enni. De többnyire a reggeliben van zab, és azt meg úgysem eszik, mert neki is fix a reggelije. Bár javasoltam, hogy sütök zabos kalácsot, de nem kaptam rá különösebb választ, úgyhogy azt hiszem, ez az ötlet hamvába hullt.

Tegnapról elmaradt az a kis megjegyzés, ami eszembe jutott még a diéta előtti napon. Szép és jó, hogy elkezdjük, csakhogy nekem január 15-én születésnapom lesz, ráadásul (ugyan nem teljesen egész) de valamelyest mégis kerekebb a többinél a 25. Plusz előtte nap osztálytalálkozóm is lesz, meg az új munkahelyemen az irodában is szoktunk ünnepelni. Úgyhogy még nem tudom, ez hogy fog kiviteleződni, de van pár tervem, sütit illetően is, ezt majd akkor, amikor aktuális lesz.

Az első edzésnap kipipálva! Volt egy negyed órás comb-popsi egyperces edzés, plusz a StopZóna nyújtással 20 percben, úgyhogy kicsit túlléptünk a félórás időkereten, de ez még belefért. Megcsináltuk, anyukámat is megedzettem, folytatjuk. Holnapi menü kész, kitartunk!

Reggeli: tej, 1 db meggyes muffin
Ebéd: Fűszeres sült csirkemell, borsófőzelék
Uzsonna: Gyümölcs (alma)
Vacsi: Túrós, joghurtos saláta (uborka, paprika, fejessaláta)

És akkor a kép, amihez viszonyítani fogok a 3. hét végén:

picsart_01-04-07_27_12.jpg

Szólj hozzá