2017. máj 24.

Sajtosrúd recept napi beszámolóval

írta: FitRea
Sajtosrúd recept napi beszámolóval

Sziasztok!

Ma ismét jövök, bár nincs sok írnivalóm, ugyanis tegnap még mindig nem csináltam semmit. Nagyjából leírtam nektek, hogy mit ettem, ahhoz még jött a csoki, illetve egy meggyes rétes. De az edzés továbbra is kimaradt, nem volt hozzá kedvem. De majd ma! Most már tényleg ráveszem magam, aztán jöhet a pótlás ezerrel megint, hogy ne csússzak ki az időből.

A mai kajám a következő volt/lesz: reggelire Szafi Free reggeliző quinoa kását ettem, kávéval cukormentesen, tízóraim 2 szelet epres piskóta volt, az ebédem egy kicsi szelet csirkemell, mivel a másikról kiderült, hogy nem is csirke, így egy falat után félretettem. Délután megint volt nasi, és a vacsora mini mikrós pizza volt, majd hozom a receptjét.

Nagyon kéne már a mozgás, mert az utóbbi 3 napban elhanyagoltam magam, el fog tűnni az a pár kockakezdemény a hasamról rövidesen, ha nem folytatom. De néha az ember belefárad. Nekem mindig volt ilyen időszakom az edzések között, általában hetek, rosszabb esetben hónapok maradtak ki, mert beleuntam. Pedig nem volt monoton, nem volt unalmas, csak egyszerűen belefáradtam egy kicsit és kellett a pihenő. Lehet, hogy most értem el ismét erre a pontra, de nem hagyom elveszni, amiért küzdöttem – meg különben sem jön még rám teljesen húgom nacija, ami a mérce. :D

20170522_174539-01.jpeg

Hoztam a sajtosrúd receptet is nektek, kipróbáltam, nagyon finom még másnap is.

  •  100 g Szafi Reform csökkentett szénhidrát-tartalmú kenyér és péksütemény lisztkeverék 
  • 100 g Szafi Reform szénhidrát csökkentő lisztkeverék 
  • 1,5 tk. só 
  • késhegynyi Szafi Reform szódabikarbóna
  • 3 db tojás
  • 50 g natúr joghurt
  • 200 g zsírszegény túró
  • 70 g zsírszegény sajt reszelve (plusz a tetejére)
  • 150 g szobahőmérsékletű víz
  • 30 g olvasztott kókuszzsír

Ebben a sorrendben tettem a tálba az alapanyagokat és összegyúrtam, majd kb. 1,5 cm-es vastagságúra nyújtottam, kis rudakra szeltem, és megszórtam sajttal. Szilikonos sütőpapírral bélelt tepsiben 200 fokon 20 percig, majd kb. 180 fokon 10 percig sütöttem. Nekem két tepsire való nasim lett ebből az adagból.

Szólj hozzá