2017. máj 07.

Medvehagymás sajtos rudacskák - videó!

írta: FitRea
Medvehagymás sajtos rudacskák - videó!

Sziasztok!

Végre úgy telt el egy hétvége, hogy senki nem akart rámtukmálni semmilyen kaját. Szinte hihetetlen. Úgy látszik, hogy páromat komolyabban veszik, mint engem.

Na de azért elmesélem nektek a legújabb hozzászólást a diétához. Ma telt le az első hetünk, kitartóak voltunk, és tényleg csak azt ettük a párommal, amit Béres Alexandra 21 napos menüje írt. Lehet, hogy a húsok-zöldségek mennyiségét nem tartottuk, de a lényeg a menü volt. Mivel én mellette napi 60 perceket tornászok, így bátran merem azt mondani, hogy már ez az egy hét is látványos eredményt hozott, megy lefele a pici pocim, és ma este, ahogy belenéztem a tükörbe, olyan laposnak láttam, mint még soha. És még két teljes hét hátra van. Viszont anyukám szerint nem kéne már fogynom, mert ha véletlenül elér valami vírus, kiszáradok és kórházban kötök ki a végén. Hát én nem gondolnám, hogy ennyi tartalékkal egyhamar kiszáradnék, meg szerencsére szedek vitaminokat is (bátran ajánlom a VitaKing márkát), ami segít abban, hogy az immunrendszerem megmaradjon olyan erősnek, amilyen eddig is volt. Mert az ilyen vírusok – hála Istennek – sosem értek el, és a jövőben sem fognak. Szóval ezt a 2 hetet még párommal végigcsinálom, de –csak, hogy az én drága anyukám boldog legyen – ma este a szeme láttára ettem meg egy! szelet sütit. Míg párom nem volt a közelben. Úgyhogy ha most ezt olvassa, innen is puszilom. :D

Hogy ne maradjatok nagyon recept nélkül, a hétvégén nagy nehézségek árán megszerkesztettem a múltkori videómat, amit ígértem. Nem lett egy nagy film, minőségileg sem, felvételileg sem, de elkészült, és lesz még több és jobb is. Csak hát ugye nehéz egyszerre kamerázni, állítgatni a távolságot, meg közben gyúrni a tésztát, hogy el is készüljön. Még a programhoz nem értésem miatt maradtak hosszabb, unalmasabb részek a felvételen, de legközelebb kidolgozom ezeket is belőle. Remélem tetszik, maga a recept is, és elkészítitek. Nem is írom le különösebben a receptet, mindent elolvashattok a videón!

Ma egyébként megint egy bolond napom volt, kiakadtam. Először azért, mert későn indultunk el haza, és emiatt 8-kor még a holnapi kajákat gyártottam, amit én 7-kor már be akartam fejezni, nem hogy elkezdeni. És ráadásul hazaérve megint szembesültem anyukám vásárlásával, aki kérte a bevásárlólistánkat, csak nem tudom minek, mert ami kellett volna mára, meg kellene holnapra, az épp nincs itthon. Se saláta, se pulykamellsonka... Holnap megint rohangálhatok boltba, hogy legyen itthon minden, ami kell. Meg fogok ettől már őrülni. Na de anyák napja alkalmából nem kértem számon, úgyhogy most az egyszer megúszta, morgok helyette magamban.

A torna pedig remekül megy, elhatároztam, hogy a diéta alatt nem lesz egy napnyi kimaradás sem, amit eddig sikerült tartanom! Sőt, minden hiányt pótoltam, úgyhogy végre egyenesben vagyok megint. Holnap folytatás, és a tavaszi tervből is már csak egy hónap van hátra, ezt már kitartóan fogom csinálni, hiszen - remélhetőleg - lassan itt a nyár!

A héten majd valamikor jelentkezem, attól függően, mikor történik majd valami érdekes. Kitartást és szép hetet kívánok mindenkinek!

Szólj hozzá