2017. már 17.

Melegszendvics vacsira

írta: FitRea
Melegszendvics vacsira

Sziasztok!

20170313_201617-01.jpegMa egy nagyon gyors és rövid bejegyzéssel jelentkezem, mert nincs sok időm. A minap vacsira már nagyon nem tudtam, mit egyek, aztán eszembe jutott, hogy Szafi oldalán láttam egy remek melegszendvics-receptet, hát gondoltam, kipróbálom. Dupla adagot készítettem, mivel párom is ezt ette vacsorára, és elégedett is volt vele. Szénhidrátcsökkentett, nagyon minimális mennyiséget tartalmazott csak a tészta, viszont jól megpakoltuk, a light krémsajtra én bivalyszalámit raktam, ami egy kicsit zsírossá tette, de isteni lett. Íme a recept:

  •  50 g Szafi Fitt Ch csökkentő lisztkeverék 
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 2 g só 
  • 1 M-es egész tojás
  • 1 M-es tojás fehérje
  • 100 g víz
  • 10 g kókuszolaj 
+ töltelék

Összegyúrtam a hozzávalókat, majd pár perc pihentetés után kinyújtottam és kivágtam annyi lapot és akkorát, amekkora  szendvicssütőnk!

2-2 tésztalapot helyeztem rá az olajjal kifújt forró szendvicssütőre, ezután rátettem a tölteléket, majd a másik 2 tészta lapot, összenyomkodtam a széleit, és rázártam a szendvicssütő tetejét, 3 perc elteltével pedig szorosan összenyomtam és 10-12 percig sütöttem.
Dupla mennyiségből nekem 3 sütésre elég tészta lett, tehát összesen 12 db háromszög alakú szendvics készült el.
Az edzés nagyon durva, és sok, tegnap pedig mindenféle gyomorproblémák miatt ki is kellett hagynom, úgyhogy most megint pótlóüzemmód jön. Mára tervezem egyébként a mai mellé délutánra, ami kimaradt, vagy legalább a felét, a többit pedig a hétvégén megcsinálom, hogy hétfőn már nyugodt lehessek, és minden teljesítve legyen, aminek annak kell lennie.
Szólj hozzá