2017. jan 12.

Az előző részek tartalmából...

írta: FitRea
Az előző részek tartalmából...

Kedves Olvasóim!

Arra gondoltam, hogy kellene írnom egy rövid kis visszatekintést az elmúlt időszakra, hiszen vannak olyan látogatók a blogon, akik esetleg újabban csatlakoztak hozzánk, de nyilván nem akarják végigolvasni mind a 210 bejegyzést. Ezért megpróbálok tömören egy áttekintést írni nektek a korábbiakról.

Minden 2015 tavaszán kezdődött. Nem figyeltem oda magamra, és szépen lassan, alattomosan kúsztak fel rám a kilók. Akkoriban még valahogy nem érdekelt az egész egészséges életmód. Aztán jött egy gondolat, hogy nekiállok tornászni. Már nem is tudom, melyik edzéstípussal kezdtem de Kelsey Lee videóit csinálgattam kitartóan, heti néhány alkalommal, elsősorban azért, hogy az úszógumimtól megszabaduljak. Aztán ráleltem a Tone It Up oldalra, ahol nagyon jó edzésterv volt kidolgozva, és azt egy nyáron át követtem. Szépen fejlődtem, kitartóbb lettem. Mellette pedig Béres Alexandra 21 napos diétáját követve rövid idő alatt elbúcsúzhattam 10 kilótól. Nagyon büszke voltam magamra. És ekkor találtam rá Péntek Enikőre is, akinek a videóit először csak nézegettem, aztán valamikor ősszel neki is álltam. Persze az egyszerűbbekkel kezdtem, és itt is főként hasra mentem, mert számomra az volt a legelfogadhatatlanabb. Október végére szereztem jegyet a 2015-ös FitBalance-ra, amivel két legyet ütöttem egy csapásra. Egyrészt találkoztam Kulcsár Edinával, aki egyfajta példakép a számomra, másrészt volt egy Zóna edzés is, amin részt vettem, és attól kezdve az életem részévé vált az edzés. Másnap letöltöttem egy dupla DVD-jét, amihez ráadásul 12 hetes edzésterv is járt, és ezt csináltam rendületlenül 24 héten keresztül. Aztán persze kibővítettem, hiszen havonta más-más edzéstervet is készített Enikő a hírlevél-feliratkozóinak. És így a napi 20 perces tornából lett 40-60 perc. Nagyon szépen fogytam, alakultam, aztán jött a törés először 2016 nyarán. Sok volt a munka, fáradt voltam, kimerült, és június-augusztus között semmit nem mozogtam, ami meg is látszott. Szeptemberben új edzéstervvel nekivágtam ismét egy programnak, de 2 hónap után abbahagytam. November-december a féktelen kajálásról szólt, és ismét meglátszott, aminek nem kellett volna. Aztán jött az új lendület, az új év és 2017. január 4-én elkezdtem újból a Béres Alexandra diétát és a Zóna 12 hetes programot. A korábbi bejegyzéseimben mindenhol beszúrtam a napi edzésvideókat, de azóta folyamatosan frissül a terv, ezért érdemes Enikő oldalán feliratkozni, hiszen minden hónapban kiküldi emailre a programot, Kezdő és Haladó szinten egyaránt. Senki ne ijedjen meg, nem csak a DVD-ihez van programterv, youtube-n vannak ingyenes videók, amikben ugyan csak megmutatja a feladatot és nem csinálja végig a 20 percet, de nagyon jók. Itt megtaláltok mindent: http://zonaedzes.hu/

Épp a héten volt Enikő Facebook-oldalán egy kérdés, amire pontos választ tudtam megfogalmazni. Hogy mit is jelent Nekem a Zóna? A válaszom pedig ez: "Számomra kihívás, motiváció, napi energialevezetés és az egésznapos ülőmunka után öröm is. Élőben pedig még jobb, bár 1,5 év alatt csak kétszer volt alkalmam részt venni rajta. Mindenkinek ajánlani tudom, aki megfelelő mozgásformát keres."

És ne feledkezzünk meg a Zóna edzőcuccokról sem, mert én nagyon szeretem őket. Igaz, az első rendes edzőszerkóm Frenetic-es rénszarvasos-manós, de azt követően 2 db edzőcuccot is szereztem magamnak már Enikőtől és nagyon imádom őket. Otthoni viseletnek is, meg persze edzeni is. Inspirál, motivál, ha Zóna nadrágban edzek.

Aztán ha csak a címeket nézitek, találtok a bejegyzéseimben recepteket is. Régen szerettem kísérletezni, most ez kicsit alábbhagyott, de mivel jön a szülinapom és egy diéta kellős közepén vagyok, ezért a sütiket, tortákat ismét diétásra fogom készíteni. Remélhetőleg sikerülni fognak, és tudok róluk szuper képeket is csinálni. Aztán majd hozok recepteket nektek is.

Ez a pár sor pedig azoknak szól, akiket érdekelne a 21 napos diéta, de nincs kedve megkeresni a régi bejegyzést. Ide beteszem a napi menüket egy táblázatba foglalva, de a www.beresalexandra.hu oldalon megtaláltok mindent az elkészítési módokról is. Én ma a 9. napon járok, és ez volt a legjobban várt pillanat, mivel uzsonnára pudingot szabad enni. Holnap pedig éhenhalás következik gyümölcs-zöldség nap lévén, tehát délután szabad vagyok, mint a madár, mert nem kell főzni. 

Köszönöm, ha végigolvastad a rövid összefoglalómat, remélem sikerült motiválnom Téged, és mától a rendszeres látogatók között tudhatlak. De már akkor is elégedett leszek, ha valaki megírja nekem, hogy az én tapasztalataim miatt vágott bele egy egészségesebb életbe. Köszönöm, ha megosztod velem, várom a megjegyzéseket, hozzászólásokat! 

Szép napot Nektek, és tartsunk ki együtt!

Rea

 

Szólj hozzá